قدرتمند و متفاوت: MSI GeForce RTX 2070 Ventus

یکی از ویژگی های MSI در کارت گرافیک های سری Turing، معرفی مدل های جدید و متنوع بود؛ این شرکت به تازگی یک کارت گرافیک با نام MSI GeForce RTX 2070 Ventus را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرده است؛ این کارت گرافیک در حالی معرفی شده است بسیاری از رقبای این شرکت، همچنان از کولر و طراحی های قدیمی بهره می برند.

کارت گرافیک MSI GeForce RTX 2070 Ventus را می توان یک میان رده در بین پرچمداران خواند؛ این محصول با ابعادی کوچک، نیروی مورد نیاز خود را تنها از یک درگاه 8 پین تامین خواهد کرد. طول آن 22.6 سانتی متر و ارتفاع نهایی نیز 12.8 سانتی متر است. این محصول به مراتب کوچک تر از دیگر پرچمداران این شرکت بوده و در کیس های کوچک نیز به خوبی جای خواهد گرفت.

در سیستم خنک کننده، کولری جمع جور اما توانمند را شاهد هستیم که با 2 عدد فن TorX 2 و 4 لوله ناقل حرارت 6 میلی متری طراحی شده است. این کارت گرافیک دارای فرکانس افزایشی حداکثر 1620 مگاهرتز بوده و فرکانس حافظه نیز در آن 14 گیگاهرتز است. ام اس آی تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Ventus نکرده است؛ اما احتمالا با قیمتی مابین RTX 2070 Aero و RTX 2070 Armor روبرو هستیم.