آمپلی فایرهای گرافیکی GearBox از سافایر

شرکت سافایر نیز به معرفی سری جدید آمپلی فایرهای گرافیکی خود پرداخت؛ SAPPHIRE تقویت کننده های گرافیکی GearBox را در 3 مدل معرفی کرده است که همگی آنها از تراشه های AMD RX 580 در مدل های زیر بهره می برند:

  • SAPPHIRE GEARBOX W/ NITRO+ RADEON RX 580 4G
  • SAPPHIRE GEARBOX W/ NITRO+ RADEON RX 580 8G
  • SAPPHIRE GEARBOX W/ PULSE RADEON RX 580 8G

این 3 محصول با شروع قیمت 538 دلار و بیشینه 578 دلار، به وسیله درگاه Thunderbolt 3 به انواع لپ تاپ و مینی کامپیوترهایی که آن را پشتیبانی نمایند، متصل خواهد شد. GearBox ها شامل کارت گرافیک هایی با توان حرارتی-مصرفی حداکثر 300 وات بوده و این امکان برای خریداران محیا شده است که به دلخواه از کارت گرافیک های NVIDIA و AMD نیز در آنها استفاده نمایند.

این محصولات با کامپیوتر و نوت بوک های Mac از شرکت اپل نیز سازگار هستند که از طریق eGFX، می توانند عملکرد گرافیکی این محصولات را به طور ویژه ای افزایش دهند. پهنای باند درگاه hunderbolt 3 به 40 گیگابیت در ثانیه می رسد که امکان استفاده از کارت گرافیک های خارجی را فراهم می سازد. در پشت محصول، درگاه USB 3.0 و حتی شبکه LAN نیز تعبیه شده است. باکس های گرافیکی سافایر دارای فناوری Power Delivery Charging و امکان خروجی 60 وات به منظور شارژ نوت بوک ها خواهند بود.