وقتی همه مهمانان استودیو برنامه الن دجنرس iPhone XR هدیه گرفتند

اولین بار این پروژه در سال 2004 آغاز شد، زمانیکه تمام 276 نفری که در برنامه اپرا وینفری در استودیو حضور داشتن، یک دستگاه خودوری پونتیاک (از سمت کارخانه) به ارزش 28000 دلار دریافت کردند. این روزها سورپرایز کردن حاضرین در یک برنامه زنده توسط یک کالای ارزشمند تقریباً به یک رویداد رایج تبدیل شده است. این اتفاقات در روزهایی که به تعطیلات نزدیک‌تر است، مانند تعطیلات کریسمس بیشتر رواج پیدا می‌کند. به عنوان مثال الن دجنرس که مجری یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های زنده در شبکه تلویزیونی آمریکا به حساب می‌آید، این بار حاضرین در برنامه را شگفت‌زده کرد.

طبق اطلاعاتی که امروز در رابطه با این ماجرا منتشر شده، اپل تصمیم گرفته است تا برای یکی از مدل‌های جدید آیفون خود را در یکی از قسمت‌های برنامه The Ellen Show تبلیغ کند. الن در این برنامه میزبان جولیا رابرتز، بازیگر هالیوودی بود که تصمیم گرفتند با یکدیگر Heads Up بازی کنند. در این بازی دو نفر روبه‌روی یکدیگر می‌نشینند و یکی از آنها با نگاه به صفحه گوشی باید شخص دیگر را راهنمایی کند تا کلمه یا عبارت مورد نظری نمایش داده شده را حدس بزند. بسته به نوع دسته‌بندی این می‌تواند نام آهنگ، فیلم، برنامه تلویزیونی، نام افراد مشهور و … باشد. البته دسته‌ای که الن و جولیا در آن بازی می‌کردند مربوط به کریسمس بود.

پس از پایان بازی الن دجنرس و جولیا رابرتز به جلو تابلوی متحرک کریسمس رفتند تا با آیفون XRی که در اختیار الن قرار گرفت، عکس سلفی بگیرند. در این لحظه رابرتز از روی تله‌پرمپتر شروع به خواندن این جملات کرد: "من فک کنم که باحاله که این گوشی در شش رنگ مختلف میاد و بیشترین طول عمر باتری را داره." الن ادامه می‌دهد: "این برای اولیم بار در طول 16 فصل است که ما همچین کاری می‌کنیم و شما یک آیفون XR جدید می‌گیرید." همانطور که می‌توانید تصور کنید، حاضرین با شنیدن این خبر از خود بیخود شده و غرق در شادی شدند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برنامه الن را معمولاً نگاه می‌کنید این صحنه جالب را احتمالاً تماشا کرده‌اید، در غیر اینصورت می‌توانید به راحتی آن را اینستاگرام و یوتیوب مشاهده کنید.

برنده شدن آیفون XR