گلکسی S10+ دارای حفره‌های متفاوتی بر روی صفحه نمایش خواهد بود
1 min read

گلکسی S10+ دارای حفره‌های متفاوتی بر روی صفحه نمایش خواهد بود

تا امروز چندین بار در خبرها اعلام شده است که تمام دستگاه‌های گلکسی S10 دارای صفحه‌نمایش‌های جدید سامسونگ از نوع Infinity-O خواهند بود. اما طبق آنچه که افشاگر پرکار این روزها، یعنی Ice Universe اعلام کرده است، Galaxy S10+ دارای صفحه‌نمایش منحصربه‌فردتری در مقایسه با برداران خود خواهد بود.

اگر شایعات قبلی در خصوص گلکسی اس10پلاس صحیح باشد، این گوشی که قرار است اوایل سال 2019 معرفی شود، دارای دو دوربین سلفی خواهد بود. سنسور اولیه استاندار و سنسور ثانویه از نوع زاویه عریض خواهد بود. این یعنی طبیعتاً یکی از سنسورها بزرگتر از دیگر هواهد بود و درنتیجه اندازه سوراخی که بر روی صفحه نمایش برای آنها تعبیه می‌شود نیز متفاوت است. از همین رو و به دلیل آنکه طراحی این گوشی همچنان آراسته به نظر آیند، گفته شده سامسونگ قصد دارد که از حفره‌ای به کپسول قرص در روی نمایشگر خود استفاده کند که جایگاه مناسبی برای هر دو دوربین سلفی باشد.

به غیر از نوع ناچ و دوربین‌های سلفی در مابقی مشخصات گلکسی S10+ نیز تفاوت‌های با آنچه که پیش‌تر منتشر شده بود، به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به دوربین سه‌گانه در پشت گوشی اشاره کرد. علاوه‌براین ادعا می‌شود که این دستگاه با باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بسیار بالا (93.4 درصد) عرضه خواهد شد. البته جای تعجب نیست که بیشتر مشخصات این نسخه از گلکسی اس10 با مدل‌های دیگر آن مشترک خواهد بود. در درون این گوشی بسته به بازاری که ارائه می‌شود از یکی از چیپ‌ست‌های اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 8150 استفاده خواهد شد. گلکسی S10 با اندروید 9 پای که با رابط کاربری نسل جدید سامسونگ یعنی One UI شخصی سازی شده در درون جعبه عرضه خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 (پیش از شروع سال 98) از خانواده جدید پرچمدار خود رونمایی کند.