CPUهای اینتل با کد رمز Glacier Falls؛ رقبایی با سرعت معرفی بالا!

اطلاعاتی که از جلسات سری به بیرون درز کرده است، همچنان به نشت اطلاعات بیشتری از آینده Intel می انجامد؛ پس از لو رفتن نام یک چیپست به نام B360 از اینتل، (که امیدواریم AMD هر چه سریعتر یک چیپست با نام B366 را معرفی نکند!) اینک نوبت به لو رفتن نام یک نسل از HEDTهای این شرکت رسیده است.

اینتل در 3 ماهه دوم سال 2019، به معرفی یک پلتفرم با کد رمز Glacier Falls خواهد پرداخت. هر چند که در اطلاعات و منابع به 3 ماهه دوم و یا سوم اشاره شده است، اما با توجه به رقابت موجود، می دانیم که احتمالا این اتفاق در 3 ماهه دوم روی خواهد داد. این اطلاعات که احتمالا از یکی از جلسات شرکت "گیگابایت" به بیرون درز کرده است، حاکی از آن است که Computex 2019 می تواند میزبان معرفی این محصولات و یا دست کم مادربردهای سازگار با آن باشد.

از پلتفرم Glacier Falls چه می دانیم؟ آنها جایگزین های نسل نهمی از Skylake-X Refresh خواهند بود؛ همانطور که گفته شد، پردازنده هایی از کلاس رندرینگ و ایستگاه کاری را شکل خواهند داد که اینتل در گذشته، تنها سالی یکبار به بروزرسانی آنها اقدام می کرد. و در نهایت همانطور که در مطالب پیشین نیز بدان اشاره شد، B365 یک چیپست میان رده است که به همراه H310C، در لیتوگرافی بزرگتر تولید تا از فشار خطوط تولید اینتل بکاهد.