بازی سوپرمن توسط Rocksteady ساخته نخواهد شد
1 min read

بازی سوپرمن توسط Rocksteady ساخته نخواهد شد

اخیراً شایعات زیادی مبنی بر این شنیده می‌شد که راک‌استیدی گیمز که پیش‌تر سری بازی‌های پرطرفدار Batman Arkham را تولید کرده بود، مشغول کار بر روی پروژه جدیدی است و آن بازی سوپرمن است. عده بسیاری انتظار داشتند که در اواخر هفته و در مراسم The Game Awards که انتظار می‌رود 10 بازی جدید رونمایی شود، سوپرمن نیز به صورت رسمی توسط راک‌استیدی معرفی شود. اما این استودیوی بازی‌سازی سرانجام سکوت خود را شکست تا اعلام کند که مشغول توسعه و ساخت بازی سوپرمن نیست.

باوجود گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر معرفی بازی جدید سوپرمن در اواخر این هفته در مراسم گیم اواردز، راک‌استیدی تأیید کرد که این اتفاق نخواهد افتاد. استفن هیل، مدیر بازی‌سازی در Rocksteady در حساب توئیتر خود به طور واضح در رابطه با مراسم امسال گیم اواردز و معرفی نشدن بازی سوپرمن توضیح داد. هیل گفت:

ما بی‌صبرانه منتظر مراسم The Game Awards امسال هستیم! تیم ما به سختی مشغول کار است اما انتظار معرفی بازی از راک‌استیدی گیمز در این مراسم نداشته باشید. زمانی که آماده برای رونمایی باشد، شما اولین کسی خواهید بود که با خبر می‌شود. اسپویلر (خطر لو رفتن ماجرا): قرار نیست سوپرمن باشه.

لیست کاریابی راک‌استیدی در اوایل سال مشخص کرده بود که این استودیو مشغول کار بر روی یک بازی جدید Triple-A است. این بدان معنی نیست که در بازی جدیدی که استودیو مشغول کار بر روی آن است، سوپرمن حضور نخواهد داشت. این یعنی بازی آینده راک‌استیدی منحصر به یک ابرقهرمان یعنی سوپرمن نیست. با این حال، اظهارات مدیر بازی‌سازی این کمپانی به نوعی آب پاکی را بر روی دست آن گروه از طرفدارانی ریخت که برای رونمایی از بازی Superman لحظه شماری می‌کردند و انتظار داشتند که این بازی در اواخر هفته (15 آذر) در مراسم گیم اورادز معرفی شود. اما اگر خبر ساخت بازی‌ای با وجود چند ابرقهرمان توسط راک‌استیدی حقیقت داشته باشد، مسلماً انتظار کمی طولانی‌تر ارزش آن را خواهد داشت.