به زودی می توانید با کارت گرافیک های AMD حرف بزنید!
1 min read

به زودی می توانید با کارت گرافیک های AMD حرف بزنید!

برنامه ی جامعی که AMD برای مدیریت کارت گرافیک های خود در ماه های اخیر معرفی کرده است، Adrenalin نام دارد. برنامه نرم افزاری Adrenalin در بخش هایی از جمله درایور نیز نفوذ دارد و استفاده از کارت گرافیک های این شرکت را لذت بخش و ساده تر کرده است. در همین راستا، این کمپانی به تازگی پایانه هایی از Adrenalin 2019 را مورد بررسی قرار داده است که برخی از وب سایت های فعال در این حوزه، اطلاعات آن را منتشر ساخته اند.

برنامه Adrenalin 2019، دارای بروزرسانی های جذابی است؛ یکی از مهمترین بخش های این برنامه، هوشمند سازی و پاسخ به دستورات صوتی کاربران است. در نتیجه Adrenalin 2019 به شما این امکان را می دهد که با کارت گرافیک خود صحبت کنید. به واقع 3 ویژگی کلیدی در آدرشما به زودی قادر به صحبت کردن با کارت گرافیک خود از طریق دستورات صوتی از میکروفون خود خواهید بود.

در وهله نخست، زبان های انگلیسی و چینی در آن گنجانده شده و در آینده زبان های بیشتری را پشتیبانی خواهد کرد. کنترل پارامترها به وسیله دستورات صوتی در حالی است که شما نیازی به خروج از بازی نخواهید داشت. از جمله قابلیت هایی که دستورات صوتی بدون استفاده از ماوس و کیبورد برای شما فراهم می سازند، می توان به ضبط گیم پلی و اسکرین شات اشاره کرد. تنظیمات صفحه نمایش مانند روشنایی، گاما و ترکیب رنگ، تغییر رزولوشن، چرخش صفحه، حرکت فضای کاری بین چندین نمایشگر و غیره… بخشهای مهمی هستند که ارائه دستورات صوتی می توانید آنها را در آینده نزدیک مدیریت نمایید.

در برنامه آدرنالین 2019، بخش WattMan که چیزی شبیه به OC Scanner کمپانی انویدیا است، امکاناتی نظیر اورکلاک با یک کلیک را برای گیمرها فراهم ساخته و ظاهرا افزون بر GPU، حافظه گرافیکی نیز اورکلاک می گردد. بخش های مهمی از این قابلیت ها، برای کاربران مانیتور می گردد.