گوگل تأیید کرد: 17 مهر زمان معرفی پیکسل‌های جدید
1 min read

گوگل تأیید کرد: 17 مهر زمان معرفی پیکسل‌های جدید

گوگل دعوت نامه های خود را برای رویداد 9 اکتبر ارسال کرده است و تقریباً اعلام کرده که این مراسم رویداد اختصاصی معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 XLای خواهد بود که تا امروز به تعداد موهای سر یک انسان عادی سوژه خبرها بوده اند و تصویر از آنها منتشر شده است. در اعلام رسمی گوگل هیچ نکته خاصی به چشم نمی خورد، فقط یک عبارت ساده “I <3 NY” است که به طرز جالبی با عدد 3 که ایموجی قلب را درست می کند به پیکسل 3 اشاره دارد، اما البته شاید به این دلیل است که امروز اخبار زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده و گوگل احتمالاً نیازی به تبلیغ بیشتر برای آنها ندارد.

Pixel 3 و Pixel 3 XL نسل سوم پیکسل های گوگل هستند که خط تولید آنها در سال 2016 آغاز به کار کرد. در هفته های گذشته اطلاعات بسیار زیادی در در خصوص طراحی و سخت افزار آنها منتشر شده است که به لطف آنها حالا تقریباً میدانیم که با چه دستگاه هایی در مراسم معرفی روبه رو خواهیم بود. انتظار میرود که هر دوی آنها در مقایسه با نسل قبلی خود دارای تغییراتی در ظاهر خود باشند که از جمله آنها می توان به ناچ، یا بریدگی بزرگ بالای نمایشگر Pixel 3 XL و بدنه شیشه ای پشت برای شارژ بی سیم هر دو دستگاه اشاره کرد. علاوه براین هر دو گوشی دارای دوربین های دوگانه در پنل جلو و یک دوربین در قاب پشتی می باشند.

ممکن است که تا امروز اطلاعات زیادی از پیکسل 3 های آینده گوگل منتشر شده باشد، اما اگر به خاطر داشته باشید، در رویداد سال گذشته گوگل طیف گسترده ای از محصولات خود مانند Pixelbook، Google Home مینی و مکس، Pixel Buds و Clips را نیز معرفی کرد. بنابراین دور از انتظار نیست که مراسم 9 اکتبر (17 مهر) امسال پر از سورپرایزهای هیجان انگیز باشد.