تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی گرند تور
1 min read

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی گرند تور

در حالیکه تمامی ماشین‌بازها و طرفداران مجموعه جذاب، دیدنی و هیجان انگیز The Grand Tour منتظر 11 ژانویه (21 دی) و آغاز پخش اولین قسمت از فصل سوم این مجموعه هستند، خبرها و تریلر جدیدی از اولین بازی رسمی مربوط به این مجموعه منتشر شده است، که نشان می‌دهد این بازی تنها 4 روز بعد از آغاز فصل جدید گرند تور، عرضه خواهد شد.

مجموعه گرند تور علیرغم اینکه بعد از اخراج پرسر و صدای جرمی کلارکسون، مجری اصلی برنامه پرطرفدار و جذاب تاپ گیر و به دنبال آن، استعفای دو مجری دیگر، یعنی ریچارد هموند و جیمز می از شبکه BBC مسیر سختی در راستای جلب نظر مخاطبان خود پیش رو داشت، توانست به خوبی به محبوبیتی که لیاقتش را داشت، دست پیدا کند. البته طبیعتاً نمی‌توان انتظار داشت که در این مدت زمان کوتاه به بازخورد مثبتی که تخته گاز در طی 22 فصل کسب کرده بود، دست یابد. اما در عین حال گستردگی طیف مخاطبانی گرند تور توانست تنها طی 2 فصل بدست بیاورد، تا حدی خوب بود که تهیه کنندگان آن تصمیم گرفتند تا همزمان با پخش فصل سوم، بازی ویدئویی آن را نیز منتش رکنند.

در ویدئوی گیم‌پلی که از این بازی منتشر شده، تعدادی از صحنه‌های آن را می‌بینیم که در آنها دقیقاً تجربه‌ای مشابه با آنچه کلارکسون، هموند و می در هر قسمت از برنامه داشته‌اند برای کاربر شبیه‌سازی شده است. اینطور به نظر می‌رسد که این بازی ساخته شده توسط آمازون گیمز به صورت هفتگی و بعد از انتشار هر قسمت جدید از فصل سوم گرند تور منتشر خواهد شد. طبق ادعای سازندگان بازی "این بازی سرگرم کننده با پایان فصل سوم، تمام نمی‌شود. این تازه آغاز ماجراست". بازی گرند تور که با قیمت 29.99 دلار از هم اکنون پیش‌فروش می‌شود برای کسانیکه آن را پیش خرید کنند، 3 خودروی خاطره‌انگیز؛ Eco Car، Beach Buggy و Fire Truck که در فصل‌های گذشته این مجموعه دیده بودیم را به همراه خواهد داشت.

همانطور که در تریلر گمی‌پلی بازی گرند تور دیده می‌شود کاربرها می‌توانند بعد از پخش هر قسمت رانندگی با خودورهایی که در آن قسمت توسط سه مجری برنامه استفاده شده را دقیقاً در همان مکان‌ها تجربه کنند. نکته جالب این تریلر هم قابلیت بازی چند نفره به صورت همزمان تا 4 نفر به صورت Split Screen می‌باشد. بازی گرند تور در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تریلر جدید این بازی را تماشا بفرمایید: