تماشا کنید: دومین تریلر هیجان‌انگیز فیلم Capitan Marvel
1 min read

تماشا کنید: دومین تریلر هیجان‌انگیز فیلم Capitan Marvel

اواخر شهریور ماه بود که کمپانی فیلم‌سازی ماورل استودیو اولین تریلر رسمی فیلم Capitan Marvel را منتشر کرد. تریلر دوم این فیلم ساعاتی همانطور که وعده داده شده بود پخش شد.

در تریلر جدید فیلم کاپیتان مارول شاهد جزئیات بیشتری در خصوص اتفاقاتی که برای شخصیت اصلی این فیلم یعنی کارول دنورس (کاپیتان مارول) می‌افتد، خواهیم بود. واضح است که کارول همچنان گذشته خود را به خاطر نمی‌آورد اما در لحظاتی گذشته خود و همکاری با نیک فیوری به یاد می‌آورد. در صحنه‌ای دیگر شاهدتقابل او با یک Skrull را هستیم که به واسطه این نمای واضح‌تری از نژاد اسکرال‌ها را به تصویر کشیده است.

در آخرین صحنه از فیلم Avengers: Infinity War شاهد این بودیم که نیک فیوری از کاپیتان مارول درخواست کمک کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که او در قسمت بعدی فیلم انتقام جویان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. اما پیش از این باید در انتظار فیلم اختصاصی این ابرقهرمان باشیم. Capitan Marvel قرار است که در روز جهانی زن، یعنی 8 مارچ 2019 که به تاریخ ما 17 اسفند می‌باشد، اکران شود. در این فیلم بری لارسون (در نقش کارول دنورس – کاپیتان آمریکا)، ساموئل ال‌جکسون (نیک فیوری)، جود لاو (رهبر Starforce)، کلارک گرگ (مأمور کولسون) و لیس پیس (رونان) ایفای نقش کنند. آنا بودن و رایان فلک هم وظیفه کارگرادانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. در پایان از شما دعوت می‌کنیم دومین تریلر فیلم Capitan Marvel را تماشا بفرمایید و نظرات خود در خصوص این فیلم را با ما به اشتراک بگذارید.

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Captain Marvel