نسخه بروزرسانی شده ایرپازد اوایل 2019 عرضه می شود
1 min read

نسخه بروزرسانی شده ایرپازد اوایل 2019 عرضه می شود

Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران شناخته شده اپل محسوب می شود که همیشه پیش بینی ها و تحلیل هایی پیرامون محصولات آینده این شرکت ارائه می دهد. در حال حاضر ایرپادز به عنوان هدفون بلوتوثی بی سیم قابل توجهی شناخته شده و افراد بسیاری هستند که از آن استفاده می کنند.

کو معتقد است تا سال 2021 بیش از 100 میلیون نسخه ایرپادز راهی بازار شود که در مقایسه با میزان 16 میلیون نسخه ای سال 2017، حجم قابل توجهی به شمار می رود. Ming-Chi Kuo می گوید، در حال حاضر دارندگان آیفون ها ترجیح می دهند یک جفت ایرپادز داشته تا تجربه کاربری بهتری در کنار تلفن هوشمند اپل کسب کنند. گذشته از آن ایرپادز هدفون پیشرفته ای بوده که برخی کمپانی ها پس از آن به تولید مدل های مشابه ای دست زدند.

این طور که پیداست، اپل در تلاش است تا بهبودی در ظاهر و عملکرد ایرپادز ببخشد و آن را در مقایسه با نسل پیشین بهتر سازد. شرکت کوپرتینویی هر سال مدل جدیدی را به محصولات خود می افزاید و نوآوری هایی را به کار می گیرد که بعدها شرکت های دیگری از آن الگوبرداری کرده و به کار می گیرند.

اپل ابتدا نسخه بروزرسانی شده ایرپادز را در سه ماهه نخست سال 2019 روانه بازار می کند اما این نسخه را نباید مدل نسل جدید دانست. این مدل احتمالا دارای قابلیت پشتیبانی پد شارژ بی سیم اخیرا رونمایی شده، اپل است.

کو می گوید ایرپادز بروزرسانی شده دارای کیس مقاومت تر و ارتقا داده شده است، از این رو ممکن بوده هزینه بیشتری را در برگیرد. انتظار داریم اپل کیس ایرپادز جدید را به طور جداگانه برای مدل های فعلی نیز عرضه کند.

در نهایت این تحلیلگر شناخته شده افزود که شرکت اپل در سال 2020 از نسل جدید ایرپادز رونمایی خواهد کرد که مدلی کاملا جدید می باشد.