اسکایپ با قابلیتی جدید برای ناشنوایان ارائه خواهد شد!

اسکایپ به تازگی در بروزرسانی اخیر خود قابلیت ارائه ی زیرنویس زنده را در مکالمات ویدیویی ارائه خواهد کرد و این قابلیت برای افرادی که ناشنوا هستند یا مشکل شنوایی دارند ارائه شده است. توسعه دهندگان اسکایپ این قابلیت کپشن گذاری و زیرنویسی را به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند داد. در واقع از این پس کاربران می توانند زیرنویس مکالمات را به صورت زنده در اختیار داشته باشند و راحت تر با دوستان خود از طریق اسکایپ ارتباط برقرار کنند.

برای دسترسی به این قابلیت کاربران باید بر روی دکمه ی More کلیک نمایند تا این قابلیت زیرنویس فعال شود. هم چنین با کلیک بر روی + نیز می توانید این قابلیت را فعال نمایید. این قابلیت می تواند به طور پیش فرض و به صورت همیشگی برایتان فعال بماند در نتیجه نیازی نیست تا هر بار که می خواهید مکالمه کنید، آن را فعال نمایید. نکته ی جالب این است که دسترسی به تمام زیرنویس ها وجود خواهد داشت و می توانید آن ها را اسکول نمایید، در نتیجه تمامی مکالمات قبلی هم در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

این قابلیت قادر خواهد بود تا از 20 زبان مختلف دنیا پشتیبانی کند و به زودی در نسخه ی 8 اسکایپ ارائه خواهد شد پس کاربران اندروید، لینوکس، مک، ویندوز و iOS به زودی می توانند از این قابلیت های پیشرفته بهره مند شوند.