آپدیت Fortnite برای اندروید؛ پشتیبانی از گوشی‌های HTC، موتورولا و سونی

دو بازی PUBG و Fortnite با ورود به دنیای موبایل، یک تغییر اساسی در این دنیا ایجاد کردند. محبوب ترین بازی های فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور دید گیمرها و حتی سازندگان بازی را به سبک بتل رویال تغییر دادند، تا آنجاکه توسعه دهندگان بزرگی مانند الکترونیک آرتز نیز تصمیم گرفت این حالت را به بازی بتلفید V اضافه کند. حالا بازی فورت نایت برای اندروید به روزرسانی بزرگی دریافت کرده است که پشتیبانی از دستگاه های بیشتری امکانپذیر شده و قابلیت های بیشتری به گیم پلی آن اضافه شده است.

پیش تر Epic Games اعلام کرده بود که تعدادی از گوشی های هوشمند اچ تی سی مانند HTC 10، U Ultra، U11، U11+ و U12+ گوشی های موتورولا مانند Moto Z، Moto Z Droid و Moto Z2 Force از بازی فورت نایت پشتیبانی نمی کنند. علاوه بر این اعلام شده بود که برخی از دستگاه های سونی مانند Xperia XZ، XZs، XZ1 و XZ2 هم به صورت رسمی پشتیبانی نخواهند شد. با این حال Fortnite v5.40 از همه دستگاه های HTC، Motorola و سونی سازگار با بازی عرضه شده است و این فقط شامل گوشی هایی که در بالا لیست شده اند، نمی باشد. البته این تمام ماجرا نیست. اپیک گیمز چند تغییر دیگر در بازی که باعث بهبود آن شده را نیز در نسخه جدید عرضه کرده است.

یکی از مهمترین آنها اضافه شدن گفتگوی صوتی می باشد که یک قابلیت اساسی برای بازیکنان در هنگام بازی گروهی است. برای دستگاه های با پردازنده گرافیکی Adreno نیز تغییرات مثبتی اعمال شده و به طور کلی بهینه سازی بزرگی در بخش حافظه دستگاه های اندروید اعمال شده است. بدین ترتیب می توان امیدوار بود که به دلیل فشار بر حافظه، عملکرد بازی دستخوش تغییر نشود. در مجموع در به روزرسانی جدید باگ های زیادی از بین رفته و بهبود در بخش های زیادی حاصل شده است.