شکایت کاربران مک بوک ایر نسل جدید از کیفیت دوربین فیس تایم
1 min read

شکایت کاربران مک بوک ایر نسل جدید از کیفیت دوربین فیس تایم

شرکت اپل در رویداد 30 اکتبر امسال علاوه بر رونمایی نسل جدید آیپد پرو، تصمیم گرفت مدل جدید کامپیوتر کوچک مک مینی و نسل جدید لپتاپ اقتصادی مک بوک ایر را رونمایی کند. البته مدل جدید مک بوک ایر پس از 6 سال باری دیگر رونمایی شد و با طراحی کاملا جدید یک مدل برجسته از اپل محسوب می شود.

به گفته کمپانی سازنده، مک بوک ایر نه تنها ضخامت و وزن کمتری در مقایسه با نسل پیشین پیدا کرد، بلکه در مقابل صفحه نمایش بزرگی برای آن در نظر گرفته شد تا با کاهش حاشیه ابعاد بزرگی را در پی نداشته باشد.

گفتنیست این لپتاپ بدنه ای از آلومینیوم 100درصد بازیافتی برخوردار است که نه تنها دوام بالایی دارد، بلکه لطمه ای به محیط زیست نیز وارد نمی کند. گذشته از مزایا مثبت مک بوک ایر، به نظر می رسد برخی موارد آن منفیست.

به تازگی در بخش انجمن پشتیبانی اپل چند تن از کاربران نسبت به کیفیت بد تصویربرداری فیست تام اچ دی مک بوک ایر شکایت داشتند. این کاربران گزارش دادند که دوربین جلو مک بوک ایر جدید نسبت به آیفون 7 نیز ضعیف تر می باشد.

اپل هنگامی که این لپتاپ را معرفی کرد، آن را مدلی برجسته در هر لحاظ دانست. حال چنین شکایاتی عجیب به نظر می رسد و انتظار نمی رفت مک بوک ایر نقایصی پس از 6 سال معرفی و عرضه داشته باشد. برخی کاربران علت این امر را مسئله نرم افزاری یا مشکلی در حسگر می دانند که ممکن است گریبان گیر هر فردی نشود.

برخی کاربران نیز آن را با مک بوک ایر پیشین مقایسه کرد و شاهد کیفیت نامطلوبی بودند. به هر حال باید منتظر ماند تا اپل به این حرکت واکنشی نشان دهد و دلیل و رفع دلیل را در دستور کار قرار دهد.