یکی از عجیب ترین کیس های جهان (Z-Tower Signature Edition)

رقابت در تولید کیس ها، در حال گذر از مرحله افزودن فن های LED RGB است! کمپانی In Win به تازگی کیسی را معرفی کرده است که احتمالا عجیب ترین کیسی است که تا به حال مشاهده کرده اید. این کیس عجیب و البته جذاب با نام Z-Tower Signature Edition، دارای مهندسی خارق العاده ای بوده و البته تنها در تعداد محدودی به تولید خواهد رسید که همین امر ارزش و البته قیمت آن را افزایش خواهد داد.

جالب است بدانید که وزن Z-Tower به 40 کیلوگرم رسیده و قیمتی در حدود 10 هزار دلار خواهد داشت که عملا خرید آن را برای بسیاری ناممکن خواهد کرد. این محصول در پوشش جلویی خود از آلومینیوم مرغوب 5 میلی متری استفاده می کند.

به نظر می رسد که مهندسان معماری، آرشیتکت ها، مهندسان عمران و … نیز به Z-Tower Signature Edition علاقمند شوند تا مانند نگینی خاص بر روی میز کار آنها قرار گیرد. این کیس در کلاس E-ATX تولید شده و از حداکثر 8 اسلات توسعه PCI-E پشتیبانی خواهد کرد. کارت گرافیک هایی به طول حداکثر 38 سانتی متر نیز در آن قابل راه اندازی هستند.

در صورتی که از کولرهای بادی برای CPU استفاده گردد، نباید ارتفاع آن از 14 سانتی متر تجاوز کند. این کیس می تواند در بخش تهویه با 3 عدد فن 12 سانتی متری، یک رادیاتور حداکثر 360 میلی متری در بالا بارگیری شود. تنها 2 عدد ذخیره ساز 2.5 یا 3.5 اینچی در کیس Z-Tower Signature Edition جای خواهد گرفت. همانطور که گفته شد، تنها تعداد محدودی از این کیس تولید شده و بر روی بدنه هر یک از کیس ها، شماره اختصاصی تولید درج شده است.