سامسونگ در CES 2019 لپتاپی با صفحه نمایش 4کی اولد معرفی می کند
1 min read

سامسونگ در CES 2019 لپتاپی با صفحه نمایش 4کی اولد معرفی می کند

نمایشگاه سی ای اس یا همان Consumer Electronics Show لاس وگاس هر سال در ژانویه برگزار می شود و کمپانی های مطرح فناوری با حضور در آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی به عمل می آورند.

یکی از کمپانی های همیشه حاضر این رویداد سامسونگ است که توانسته حضوری فعال داشته و محصولات منحصربفردی را رونمایی کند. حال آخرین گزارش ها خبر از رونمایی لپتاپی قدرتمند توسط شرکت کره ای می دهند. نوت بوکی که بارزترین ویژگی آن نمایشگر 4کی اولد خواهد بود و در کمتر نوت بوکی می توان چنین ویژگی را مشاهده کرد. برندهای مختلفی حضور داشته که در این زمینه فعال هستند و به عنوان تولیدکننده نوت بوک سعی در ارائه یک مدل پیشرفته و رده بالا دارند.

سامسونگ نیز می خواهد برای پیوستن به این برندهای شناخته شده، در CES 2019 با معرفی لپتاپ قدرتمند جدید به رقیب سرسختی تبدیل می شود. این نوت بوک احتمالا 13، 14 یا 15.6 اینچی خواهد بود. مدل اولد در مقایسه با ال سی دی نه تنها وضوح بیشتری خواهد داشت، بلکه تجربه کاربری بهتری رقم می زند و به عنوان یک مدل مالتی مدیا ایده آل خواهد بود.

انتظار داریم در بخش صفحه نمایش حاشیه کمی به کار گرفته شود. به گزارش وب سایت GizChina ، این لپتاپ ممکن است در دو نسخه 2کی و 4کی عرضه شود، بنابراین مشتریان می توانند گزینه موردنظر را انتخاب کنند. مدل اولد احتمالا 50 تا 60 دلار قیمت بیشتری نسبت به نسخه مشابه ال ای دی خواهد داشت.

پیشتر سامسونگ فناوری نمایشگر اولد را به لنوو و دل نیز فروخت تا آنها این فناوری را در قسمت صفحه نمایش لپتاپ های خود به کار گیرند. حال باید مشخص شود برنامه سامسونگ برای این نوت بوک چیست.