ویوو میزان فروش سری گوشی های هوشمند نکس را اعلام کرد
1 min read

ویوو میزان فروش سری گوشی های هوشمند نکس را اعلام کرد

شرکت ویوو را می توان یکی از برندهای برجسته چینی در تولید اسمارتفون دانست. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در سال جاری ویوو از گوشی هوشمند قابل توجهی به نام نکس رونمایی کرد و محصول گران قیمت این شرکت محسوب می شد.

این اسمارتفون در حقیقت پرچمدار ویوو محسوب شده که یکی از قابلیت های ویژه آن دوربین سلفی جهنده است. دوربینی که اولین بار توسط ویوو با چنین ساختاری در گوشی هوشمند به کار گرفته می شد.

حال به تازگی Vivo میزان فروش شش ماه سری گوشی های هوشمند نکس را بیش از 2 میلیون دستگاه اعلام کرد. چنین حجم فروشی در مدت شش ماه برای اسمارتفون‌های سری نکس در نوع خود قابل توجه است. البته این سری در چند مدل مختلف معرفی شده که هر یک از مشخصات رده بالایی بهره می برند. Hu Baishan یکی از مدیران ارشد کمپانی ویوو اعلام کرد سری گوشی های هوشمند نکس درآمد 1.17 میلیارد دلاری برای کمپانی به دنبال داشت.

این میزان درآمد بزودی به رقم های بالاتری خواهد رسید زیرا ویوو برنامه دارد تا ویژگی های بهتری را به پرچمدار خود بیافزاید. فروش 2 میلیون دستگاهی سری نکس ویوو در شش ماه می تواند نشان از محبوبیت گوشی های هوشمند رده بالا Vivo باشد. شرکت چینی با به کارگیری قابلیت های جالب توجهی همانند دوربین جهنده سلفی، بسیاری را مجاب به خرید اسمارتفون های نکس کرده است و عجیب نیست با چنین رقم فروشی رو به رو شود.

البته در حال حاضر تعداد لاین آپ های نکس متعدد نیست و باید منتظر ماند تا ویوو مدل های مختلفی را به این سری بیافزاید تا افزایش فروش در آینده میسر گردد. زیرا با وجود چند مدل محدود نمی توان انتظار فروش بالا داشت.