آنر ژانویه 2019 گوشی هوشمندی با سبک جدید طراحی معرفی خواهد کرد

آنر که کمپانی زیربرند هوآوی به حساب می‌آید روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد در اواسط ماه ژانویه سال 2019 از دستگاه جدید خود رونمایی کند. پوستری که در جهت معرفی این مراسم منتشر شده، نشان می‌دهد که محصول آینده آنر شباهت زیادی به گوشی‌ای خواهد داشت که هوآوی قرار است در اواخر آذر ماه از آن رونمایی کند، یعنی Nova 4.

اگر بخواهیم از تصویر فوق گوشی آینده آنر را قضاوت کنیم، طراحی این محصول شبیه آن چیزی است که سامسونگ برای اولین بار از آن رونمایی کرد. گوشی آینده آنر هم به سبک جدید طراحی، دارای سوراخی بر روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی خواهد بود. ساسونگ یکی از معدود کمپانی‌هایی بود که تسلیم ناچ نشد و برای آنکه میزان حاشیه پنل جلوی گوشی خود را به کمترین میزان خود برساند، صفحه‌نمایش Infinity-O را با سوراخی درون آن برای دوربین طراحی کرد. گلکسی A8s اولین محصول کره‌ای‎ها با این نمایشگر خواهد بود و پس از آن خانواده گلکسی S10 این راه را ادامه خواهند داد. HIAA (حفره‌ای در منطقه فعال) اختصار این سبک جدید طراحی است و برای حداقل کردن حاشیه‌ها، دوربین سلفی به زیر صفحه‌نمایش منتقل می‌شود. هوآوی و سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا این حفره را در سمت چپ بالای گوشی قرار دهند، در حالیکه لنوو که به طرز جالبی قرار است امروز از گوشی Z5s با این طراحی رونمایی کند، حفره مورد نظر را در قسمت وسط بالای گوشی تعبیه کرده است.

شعاری که آنر در پوستر تبلیغاتی گوشی خود نوشته "دیدنِ نادیدنی‌ها" است. مراسم رونمایی از گوشی جدید آنر قرار است که در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) در شهر پاریس فرانسه برگزار شود. بعد از آن هم انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه فوریه و قبل از نمایشگاه MWC 2019 از خانواده پرچمدار گلکسی S10 رونمایی کند. پس از این رویداد دوباره نوبت هوآوی خواهد بود که با خانواده سری P30 (البته اگر نامش این باشد) رقابت تنگاتنگ خود با سامسونگ را ادامه دهد.