تست سقوط پیکسل 3 و آیفون XR – کدامیک جان سالم به‌در می‌برند؟

اپل و گوگل چند ماهی است که از گوشی‌های سال 2018 خود رونمایی کرده‌اند. پیکسل 3 نسخه کوچکتر گوشی پیکسل 3 اکس‌ال و آیفون XR نسخه اقتصادی و کوچکتر گوشی آیفون XS مکس به حساب می‌آیند. Pixel 3 و iPhone XR هر دو دارای یک بازه قیمیتی هستند و از نظر جنس بدنه مشابه‌اند. پنل جلو و عقب هر دو گوشی شیشه‌ای و قاب آنها فلزی می‌باشد. اما جالب است بدانید که هزینه تعمیر آنها کاملاً متفاوت و عکس یکدیگر است.

هزینه تعویض نمایشگر آیفون 199 دلار و قاب پشتی آن 399 دلار است، در حالیکه برای پیکسل 3 هزینه تعویض نمایشگر 269 دلار و قاب پشتی آن 100 دلار می‌باشد. دلیل گران‌تر بودن هزینه تعویض نمایشگر پیکسل به این دلیل است که OLED می‌باشد اما آیفون XR از جنس LCD است. زک نلسون از کانال یوتیوب JerryRigEverything این به سراغ این دو گوشی رفته تا طبق بررسی‌های خود نتیجه‌گیری کند که کدامیک از این دو گوشی مقاومت بیشتری در تست سقوط دارند. این آزمون از ارتفاع کم آغاز می‌شود و در به ترتیب با افزایش ارتفاع سقوط وضیعت آنها در هر مرحله بررسی می‌شود.

پیش از تماشای ویدئو حدس می‌زنید که کدامیک از این دو گوشی مقاومت بیشتر در تست سقوط از خود نشان می‌دهند؟ آیا هیچکدام از آنها در نهایت موفق می‌شوند از این شکنجه جان سالم به در ببرند؟ نظرات خودتتان را با ما و دیگر خوانندگان وب‌سایت سخت‌افزار به اشتراک بگذارید.

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی پیکسل 3 XL

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی آیفون XR

تماشا کنید: عملیات تبدیل پیکسل 3 گوگل به گوشی‌ای با قاب شفاف