نسل جدید وانت غول پیکر پیکاپ شورولت سیلورادو اچ دی رونمایی شد
1 min read

نسل جدید وانت غول پیکر پیکاپ شورولت سیلورادو اچ دی رونمایی شد

شرکت شورولت در نهایت پس از مدت ها انتظار، نسل جدید شورولت Silverado HD را به عنوان پیشرفته ترین نوع این سری معرفی کرد. وانت پیکاپ غول پیکری که در فوریه سال 2019 راهی بازار خواهد شد.

این سومین نسل سیلورادو محسوب شده که در کارخانه Flint میشیگان جنرال موتورز به تولید می رسد. وانتی که از طراحی بروزرسانی شده برخوردار است و ویژگی های قابل توجهی نیز در نظر گرفته شد. در حقیقت این مدل یک خواهر برای نسخه 1500 به شمار رفته و تفاوت های فراوانی می توان در بین آنها مشاهده کرد.

با این حال Silverado 1500 در مقایسه با HD یک نسخه برجسته محسوب شده و دارای ارتفاع کمتری است. بنابراین در نسخه HD شاهد ارتفاع کابین بیشتری هستیم که تجربه حرکتی بهتری به افراد ارائه می دهد.

Jaclyn McQuaid مدیر بخش مهندسان Silverado HD اظهار داشت این کمپانی نیاز مشتریانی که به دنبال اتومبیل های سنگین هستند متفاوت از مشتریانی می باشد که تمایل به خرید مدل های سبک دارند.

با این حساب ویژگی ها و فناوری های مدرنی در Silverado HD 2020 شورولت به کار گرفته شده که نه تنها از طراحی بهبودیافته بهره می برد، بلکه با ویژگی های خود نظر علاقمندان به این مدل را جلب می سازد. شورولت پیشرانه هشت سیلندر توربودیزل با گشتاور 910 پوند فوتی در نظر گرفته که با گیربکس 10 سرعته Allison می توان انتظار عملکرد بالایی را داشت.

در دیگر مشخصه ها باید به قدرت بالا در حمل و بارگیری اجسام، صفحه نمایش لمسی برای کابین داخلی با سیستم سرگرمی شورولت، صندلی های چرمی، کابینی درخورتوجه برای یک پیکاپ قدرتمند و غول پیکری چون Silverado HD 2020 و طیف گسترده ای از آپشن ها برای تجربه رانندگی بهتر.

این وانت پیکاپ عظیم در اواسط 2019 راهی بازار می شود.