انتشار تصویر رندر شده جدید از گلکسی اس 10
1 min read

انتشار تصویر رندر شده جدید از گلکسی اس 10

شرکت سامسونگ در اوایل سال 2019 نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی اس را رونمایی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و در سه مدل متفاوت معرفی و عرضه می شود.

این سه مدل گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نام خواهد داشت. سه مدلی که هر یک از ویژگی های خاص خود بهره می برند اگرچه در طراحی باید زبان آنها را یکسان دانست.

پیشتر شایعه شد سامسونگ سال 2019 نسخه ای از گلکسی اس 10 را معرفی می کند که به شش دوربین مجهز است و از ویژگی های برجسته و تاپی بهره می برد. این نسخه بیاند نام داشته و همانطور که از معنای نام آن پیداست یک مدل خاصی خواهد بود.

حال به تازگی نوبت به تصویر رندر شده جدیدی رسیده که طراحی دوربین افقی دوگانه را در کنار قاب محافظ بدنه نشان می دهد. البته نمی توان دقیقا تایید کرد که سامسونگ چنین سبکی را در ساختار گلکسی اس 10 به کار می گیرد یا خیر.

البته اطلاعات جدیدی با تصویر رندر شده به خط جزئیات گلکسی اس 10 افزوده نشده و تنها شاهد بخش عقب گوشی هوشمند شرکت کره ای هستیم. گلکسی اس 10 احتمالا در نسخه استاندارد به دوربین عقب دوگانه افقی مجهز خواهد بود و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند.

برخلاف گلکسی اس 10 پلاس که دوربین سه گانه افقی دارد، نسخه استاندارد چنین ویژگی خواهد داشت. این در حالی است که بعید به نظر می رسد در نسخه لایت گلکسی اس 10 با دوربین چندگانه ای همراه باشد.

از مشخصات احتمالی این مدل باید به صفحه نمایش 6.0 اینچی QHD+، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، باتری 3700 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی دوگانه، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر ، پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا بالاتر و چندی دیگر اشاره کرد.

سامسونگ نسل جدید پرچمداران خود را در MWC 2019 رونمایی می کند.