کارت گرافیک های خاص iChill Frostbite GeForce RTX 20 از Inno3D
1 min read

کارت گرافیک های خاص iChill Frostbite GeForce RTX 20 از Inno3D

کمپانی Inno3D، به مانند دیگر رقبای خود به سراغ معرفی کارت گرافیک های جدید انویدیا، با سیستم خنک کننده مایع رفته است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. کارت گرافیک های سری iChill Frostbite GeForce RTX 20 را می توانید به عنوان مدل های مبتنی بر خنک کننده ای با بلوک مایع بشناسید. این خانواده در 3 مدل GeForce RTX 2080 Ti, 2080 و RTX 2070 تولید خواهد شد.

نکته:

دوستان اگر دقت کنید، کارت گرافیک های iCHILL Frostbite دارای یک نکته جالب توجه هستند. در Backplate کارت گرافیک، نشان گرافیکی موتور بازی Frostbite قرار گرفته است. این موتور بازی مشهور بارها توسط DICE مورد استفاده قرار گرفته و خالق بازی هایی نظیر Battlefield است. این اولین بار است که یک کارت گرافیک با مود سفارشی موتورهای بازی تولید می گردد.

در جلوی کارت گرافیک و در بخش شفاف داستان، دیودهای LED RGB قرار گرفته است. به نظر می رسد که PCB بدون ویژگی های سفارشی خاص باشد چرا که در پایین مدار چاپی نشان NVIDIA به چشم می خورد. کارت گرافیک های سری iChill Frostbite GeForce RTX 20 برای گیمرهای پولداری (در ایران البته) طراحی شده است که از مادینگ کیس خود نیز لذت می برند.