تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم Avengers و مشخص شدن نام این فیلم
1 min read

تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم Avengers و مشخص شدن نام این فیلم

سرانجام پس از یک انتظار طولانی مدت که برای طرفداران دنیای مارول و سری فیلم‌های انتقام‌جویان بسیار سخت گذشت، استودیوی مارول امروز از اولین تریلر رسمی فیلم اونجرز رونمایی کرد. نام چهارمین فیلم از سری انتقام‌جویان End Game نام دارد و موضوع آن در ادامه ماجرایی است که در قسمت سوم، یعنی Avengers: Infinity War اتفاق افتاده است. اگر قسمت سوم این فیلم را تماشا نکرده‌اید و قصد دارید آن را در آینده‌ای نزدیک ببینید، خواندن ادامه این مطلب و دیدن تریلر اونجرز 4 موضوع آن را لو خواهد داد.

خطر لو رفتن داستان Avengers: Infinity War

در اولین تریلر فیلم Avengers: End Game مشاهده می‌کنید که تانوس پس از آنکه با دستکش مخصوص خود بشکن زد، نیمی از موجودات زمین پودر و ناپدید شدند و این شامل نیمی از ابرقهرمانان دنیای مارول و انتقام‌جویان هم می‌شود. یکی از اتفاقات جالبی که در این تریلر شاهد آن هستیم حضور اسکات لنگ (Ant-Man) است که تصور می‌شد او هم در طی این حادثه پودر شده است. اما بدون شک صحنه هیجان انگیز این تریلر حضور شخصیت جدید این فیلم رونین است. جرمی رنر که پیش از این در نقش هاوک آی در انتقام‌جویان حضور داشت، اما این قهرمان پس از گذراندن دوره‌هایی در ژاپن و ارتقاء سطح خود به رونین تبدیل شده که حتی در همین چند لحظه کوتاه هم می‌توان متوجه جذابیت نقش او در این فیلم شد.

کارگردانی قسمت چهارم فیلم اونجرز بر عهده براداران روسو است و در این فیلم به غیر از جرمی رنر، بازیگران بزرگ دیگری مانند رابرت داونی جونیور (آیرون من)، کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، جاش برولین (تانوس)، اسکارلت جوهانسون (بلک ویدو)، مارک روفالو (هالک)، کریس همسورٍ (ثور) و احتمالاً بری لارسون (کاپیتان مارول) نیز حضور خواهند داشت. Avengers: End Game قرار است که در تاریخ 26 اپریل 2019 یعنی 6 اردیبهشت 98 به روی پرده‌های سینما برود. آیا شما هم مانند ما برای دیدن این فیلم هیجان زده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، از شما دعوت می‌کنیم اولین تریلر رسمی این فیلم را تماشا بفرمایید: