کاربران کره ای با حدس زدن قدرت CPUهای AMD جایزه می گیرند!
1 min read

کاربران کره ای با حدس زدن قدرت CPUهای AMD جایزه می گیرند!

همانطور که می دانید، این روزها صحبت از نشت اطلاعات CPUهای نسل سوم AMD Ryzen به میان آمده است؛ اطلاعاتی که برخی آن را نادرست دانسته و برخی دیگر جنگ قیمتی را حاصل نشت اطلاعات فوق می دانند. از آنجایی که دست کم از نظر زمانی فرصت زیادی تا معرفی CPUهای AMD Ryzen 3000 باقی مانده است، برای گمانه زنی در مورد اطلاعات و قیمت گذاری آنها بسیار زود است.

به تازگی متوجه شده ایم که یک آژانس وابسته به AMD در کشوره "کره"، کمپینی را در قالب یک مسابقه برگزار کرده است. در این کمپین، کاربران باید نتایج دریافتی پردازنده های Ryzen 7 3700X و Ryzen 5 3600X را در بنچمارک Cinebnech حدس زده و یا پیشبینی نمایند.

این مسابقه در تاریخ 14 دسامبر به پایان می رسد و چیزی که عجیب است، آن است که در تاریخ 14 دسامبر نه تنها قرار نیست شاهد عرضه AMD Ryzen 3000 باشیم، بلکه حتی معرفی رسمی نیز در کار نخواهد بود. پس به طور حتم نمی دانیم که نتایج بدست آمده از سوی کاربران با نتایج واقعی CPUها در این بنچمارک سازگار است یا خیر. AMD وعده داده است که جوایز برندگان، CPUهای AMD Ryzen 3000 خواهد بود که البته اعلام نشده است که این جوایز در چه تاریخی به برندگان تحویل داده می شود.