قابلیت ECG به اپل واچ سری 4 افزوده شد
1 min read

قابلیت ECG به اپل واچ سری 4 افزوده شد

شرکت اپل در رویداد 12 سپتامبر سال جاری علاوه بر معرفی سه گوشی هوشمند آیفون X، از نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری نیز رونمایی کرد. در نسل جدید که سری 4 نام داشته شاهد تغییرات گسترده ای هستیم که از جمله باید به افزایش سایز نمایشگر و بهبود طراحی اشاره کرد.

اپل سعی کرده در نسل جدید با بهبود طراحی آن را موردتوجه مشتریان و علاقمندان قرار دهد. البته این شرکت هر سال نسل جدیدی از ساعت هوشمند اپل واچ را معرفی می کند و در سال جاری نیز این کمپانی بیکار ننشسته و سری 4 را با انبوهی از ویژگی های جدید رونمایی کرد.

سبک طراحی اپل واچ سری 4 شبیه به زبان طراحی جدید اپل شده و با کاهش حاشیه نمایشگر می توان تجربه کاربری کاملی داشت. این کمپانی در نظر داشته تا با تغییراتی که صورت می دهد، مشتریان را مجاب به خرید ساعت هوشمند خود نماید.

یکی از قابلیت های این ساعت هوشمند ECG یا همان نوارقلبی بود که اجازه می دهد افراد برای تست سلامتی قلب خود از آن بهره گیرند. اپل برای چنین قابلیتی از سازمان غذا و دارو ایالات متحده مجوزی دریافت کرده و افراد پس از نوار قلب می توانند نتایج را در اختیار پزشک معالج برای بررسی قرار دهند.

چنین ویژگی اپل واچ سری 4 را به ساعت هوشمند برجسته ای تبدیل کرده که تجربه کاربری نوینی رقم می زند. در حالی که ECG از همان ابتدا دردسترس نبود، به تازگی با انتشار بروزرسان جدید watchOS 5.1.2 توسط اپل، این قابلیت نیز فعال شده و دردسترس کاربران اپل واچ سری 4 قرار گرفته است. بنابراین اگر از صاحبان این ساعت هوشمند جذاب شرکت کوپرتینویی هستید، نه تنها با watchOS 5.1.2 این قابلیت را فعال می سازید، بلکه برخی مشکلات موجود نیز برطرف می شود.