اندازه صفحه‌نمایش‌های گوشی Galaxy S10 مشخص شد
1 min read

اندازه صفحه‌نمایش‌های گوشی Galaxy S10 مشخص شد

چند وقتی بود که افشاگر معروف Evan Blass کم‌کار شده بود و خبر مهمی از او منتشر نشده بود. اما او امروز در جدیدترین افشاگری خود رندرهایی از پرچمداران آینده سامسونگ، یعنی گلکسی اس10 منتشر کرده است. این تصاویر رسمی و تأیید شده توسط سامسونگ نیستند و تنها از آنچه یکی از تولیدکنندگان قاب انتظارش را دارد، تهیه شده‌اند و اطلاعاتی در خصوص اندازه صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های سری اس10 به ما می‌دهند.

براساس این رندرها کوچکترین و مقروه به‌صرفه‌ترین گوشی که فعلاً Galaxy S10 Lite نام گرفته است دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی می‌باشد. گلکسی A8s سامسونگ که قرار است چند روز آینده به طور رسمی معرفی شود دارای یک سوراخ در قسمت سمت چپ بالای گوشی برای دوربین سلفی خواهد بود. برخلاف این گوشی، دوربین گلکسی اس10 لایت در حفره‌ای در قسمت بالای وسط گوشی قرار خواهد گرفت.

در تصویر مشاهده می‌کنید که گلکسی S10 استاندارد دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و طراحی دوربین سلفی آن مشابه اس10 لایت است. اما بزرگترین گوشی که به احتمال بسیار بالا، Galaxy S10+ نام خواهد گرفت دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و دو سوراخ در قسمت بالا آن برای دوربین سلفی دوگانه است.

این رندرها به نظر می‌رسد که براساس اخبار و شایعاتی که در رابطه با خانواده گلکسی اس10 منتشر شده، طراحی شده‌اند. بنابراین بهتر است که با اطمینان 100 درصدی درخصوص آنها نظر ندهیم. اما از سوی دیگر ایوان بلس از افشاگران معروفی است که کم پیش می‌آید در رابطه با موضوعی نکته مطرح کند و آن اشتباه از آب درآید. علاوه‌براین، Ice Universe که یکی دیگر از افشاگران معروف و معتبر در توئیتر است، اندازه صفحه نمایش‌های این گوشی‌ها را تأیید کرده است، اما… . Ice Universe در زیر پست ایوان بلس گفته است: "The screen size is completely correct, but…" اما انتهای جمله او می‌تواند به جایگاه دوربین‌های سلفی اشاره داشته باشد. چرا که پیش‌تر گفتیم A8s با دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر عرضه می‌شود و ممکن است گلکسی اس10 هم از همین سبک طراحی طبعیت کند یا در جهت مخالف آن، یعنی سمت راست قرار بگیرد.