از پل ZOTAC NVLink تا کیت نورانی Thermaltake Pacific R1 Plus
1 min read

از پل ZOTAC NVLink تا کیت نورانی Thermaltake Pacific R1 Plus

پل ZOTAC NVLink

کمپانی صاحب نام ZOTAC نیز به جمع سازندگان پل های NVLink پیوسته است؛ کارت گرافیک های GeForce RTX به منظور اتصال در آرایش های Multi GPU، از یک پل دیگر با نام NVLink استفاده می کنند. شرکت های سازنده کارت گرافیک و سخت افزار به مانند همیشه پل های اختصاصی و سفارشی خود را معرفی می کنند.

پل ZOTAC در مدل های 3 و 4 اسلات طراحی شده اند که 2 کارت گرافیک را به یکدیگر متصل می کنند. این پل با فناوری نورانی SPECTRA سازگار بوده و با قیمت 100 دلار راهی بازار می گردد.

کیت نورانی Thermaltake Pacific R1 Plus را جایگزین اسلات های خالی و پر حافظه رم کنید

همین امروز خبر تولید کیت جایگزین ماژول های رم DDR4، توسط کورسیر را برای شما عزیزان منتشر کردیم. تنها کمی بعد باخبر شدیم که شرکت تایوانی ترمالتیک نیز یک کیت مشابه با نام Thermaltake Pacific R1 Plus را معرفی کرده است که این محصول نیز برای پوشاندن اسلات های خالی DIMM در مادربردها طراحی شده و در بالای خود دارای دیودهای LED RGB است.

اما ویژگی کیت Pacific R1 Plus به نسبت رقیب خود آن است که کاربران می توانند در زیر آن اقدام به نصب حافظه های رم با ارتفاع کوتاه نمایند. به هر حال فرقی نمیکند که در سیستم خود دارای حافظه رم هستید یا خیر؛ Pacific R1 Plus اسلات های رم را پوشش داده و نمای زیبایی را به وجود می آورد. ضربان و مدیریت نورهای آن بر عهده برنامه اختصاصی TT RGB Plus است. این محصول با هدر های USB 2.0 نیز سازگار است. ترمالتیک تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری این مدل نکرده است.