تماشا کنید: دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters
1 min read

تماشا کنید: دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters

آخرین روز تیر ماه در نمایشگاه کامیک‌کان سن دیه‌گو با پخش اولین تریلر از فیلم Godzilla: King of the Monsters مشخص شد که قهرمان خاطره‌انگیز ما، یعنی گودزیلا دوباره به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. شب گذشته کمپانی وارنر برادرز همانطور که پیش‌تر وعده داده بود، دومین تریلر رسمی این فیلم را نیز منتشر کردند.

گودزیلا از اولین فیلم‌های ژانر کایجو (هیولایی) بود که سال‌های بسیار دور در ژاپن ساخته شده بود، اما بعدها نسخه هالیوودی و آمریکایی آن نیز ساخته شد. سال 2014 اولین نسخه گوزیلای جدید ساخته شد که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد. حالا قرار است که بعد از 5 سال، فیلم دوم آن اکران شود. در تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters می‌بینیم که گوزیلا با سه هیولای دیگر، از جمله کینگ گیدورا مبارزه می‌کند و این یعنی در طول فیلم باید شاهد مبارزات قهرمان اصلی داستان با دشمنانش که قصد نابودی زمین را دارند، باشیم.

کارگردانی فیلم Godzilla: King of the Monsters بر عهده مایکل دورتی است و در این فیلم بازیگرانی همچون کایل چندلر، ورا فارمیگا، میلی بابی براون، چارلز دنس و سالی هاوکینگ حضور دارند. این فیلم قرار است که در تاریخ 31 می سال آینده (10 خرداد 1398) یعنی 171 روز دیگر اکران شود. در پایان از شما دعوت می کنیم دومین تریلر این فیلم هیجان انگیز را تماشا بفرمایید: