امکان ارسال پیام های صوتی به اینستاگرام اضافه شد
1 min read

امکان ارسال پیام های صوتی به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام برای تبدیل شدن به محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان به سرعت در حال اضافه کردن قابلیت های جدید و کاربری برای کاربران خود است تا به این ترتیب نیاز آنها به خروج از محیط این شبکه مجازی را به حداقل ممکن برساند. پس از افزوده شدن قابلیت ساخت گروه های دوستی نزدیک برای به اشتراک گذاری استوری ها با افرادی خاص و پیشتر از آن امکان ارسال پیام های ویدیویی در بخش گفت و گوی خصوصی، حالا نوبت به قابلیتی دیگر رسیده تا امکانات مکالمه دو نفره در اینستاگرام به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابند.

به گزارش Tech Crunch کاربران اینستاگرام در همه نقاط جهان از امروز می توانند با بروزرسانی اپلیکیشن خود به آخرین نسخه از امکان ارسال پیام های صوتی در این برنامه استفاده کنند. پس از فیسبوک که با ایده گرفتن از قابلیت تماس صوتی واتس اپ این امکان را به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه کرده بود حالا این زیرمجموعه بعدی کمپانی است که قابلیت ارسال پیام های صوتی را به کاربران خود می دهد. اگر قبلا با تلگرام کار کرده باشید استفاده از پیام صوتی در اینستاگرام برای شما شکل آشنایی خواهد داشت. کافیست در هنگام مکالمه خصوصی آیکون میکروفن را لمس کرده و در طول مدتی که در حال صحبت کردن هستید دست خود را از روی صفحه برندارید. پس از اتمام جملات انگشت خود را از روی آیکون میکروفن برداشته تا پیام شما ارسال شود.

پیام های صوتی در اینستاگرام می توانند تا 1 دقیقه ادامه داشته باشند و همواره امکان دسترسی به آنها وجود دارد (بر خلاف قابلیت ارسال پیام های پاک شونده). پیش از این در ماه ژوئن نیز قابلیت مشابهی برای ارسال پیام های تصویری به اینستاگرام اضافه شده بود. این قابلیت ها می توانند اینستاگرام را به رقیبی سرسخت برای برنامه هایی مانند وایبر، تلگرام و حتی واتس اپ تبدیل کنند.