ویدئویی که مادربردهای ایسوس Z390 را لو داده بود حذف شد!
1 min read

ویدئویی که مادربردهای ایسوس Z390 را لو داده بود حذف شد!

همانطور که می دانید، چیپست Intel Z390 به عنوان جدید ترین پرچمدار این شرکت برای هدایت مادربردهای اختصاصی سری WhiskyLake معرفی شده و به زودی در دل مادربردهای مختلف راهی بازار می گردد. اما یک رسانه سخت افزاری متعلق به کشور کرواسی، ویدئویی را منتشر کرده است که در آن 2 مادربرد ایسوس با عناوین ASUS ROG STRIX Z390-I و PRIME Z390-A به اصطلاح جعبه گشایی سطحی می شوند.

این ویدئو ساعاتی بعد به سرعت از یوتیوب حذف شد. اما تا قبل از آن، چند تصویر از یکی از مادربردها به ثبت رسید. ظاهرا دفاتر محلی ایسوس این رسانه را مجبور به حذف ویدئو کرده اند. در این صورت کار ایسوس کاملا منطقی و قانونی است چرا که تا پیش از معرفی رسمی، نباید تصاویر و اطلاعات مادربردهای فوق لو برود.

در این تصاویر مادربرد ASUS ROG STRIX Z390-I را مشاهده می کنید که مخصوص پردازنده های سری 9000 اینتل طراحی شده است. این مادربرد کوچک با هیت سینک های جدید و یک اسلات M.2 در پشت طراحی شده است. مادربرد PRIME Z390-A نیز اینبار چندان هم بدون آلایش و ساده نبوده، و از یک هیت سینک و محفظه I/O بزرگ و زیبا برخوردار شده است. این مادربرد فرم استاندارد ATX را به همراه دارد و از 3 اسلات PCIe x16 بهره می برد. حتی طراحی هیت سینک PCH نیز در این مادربرد به گونه دیگری است. وجود این اخبار تائید می کند که زمان زیادی تا معرفی مادربردهای Z390 باقی نمانده است.