درز تصویر و اطلاعاتی از دوربین حرفه ای الیمپوس E-M1 X

شرکت الیمپوس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده بوده که تاکنون توانسته محصولات برجسته ای را معرفی و عرضه دارد. این برند هر سال مدل های جدیدی را معرفی کرده و راهی بازار می کند.

حال شایعاتی به گوش می رسد که کمپانی الیمپوس روی دوربین جدیدی به نام E-M1 X مشغول کار است. دوربینی حرفه ای با مشخصه های برجسته که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

به تازگی تصاویر زنده این دوربین حرفه ای منتشر شده که آن را با طراحی قابل توجه نشان می دهد و کمپانی مورد بحث سعی کرده ساختار خوبی به این مدل ببخشد. البته باتوجه به تصویر منتشر شده، نسل جدید دوربین الیمپوس اگرچه بهبودی در طراحی داشته و کارآمد است، اما در برخی جهات مدلی شبیه به نسخه های پیشین می باشد.

الیمپوس سعی داشته با ارتقا طراحی ظاهری دوربین جدید خود از نگاه مشتریان به محصولی برجسته تبدیل شود. طراحی دوربین جدید شباهتی به مدل های D5 نیکون و EOS-1D X Mark II کانن دارد. احتمالا به طور معمول قابلیت تصویربرداری با وضوح 20 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری پی در پی 18fps نیز برای آن در نظر گرفته شود.

با قابلیت تثبیت 75+ EV و یک سیستم فوکوس اتوماتیک، تمرکزپذیری بالایی را می توان شاهد بود. با ابعاد 75*146*144 میلیمتری می توان آن را برای عکسبرداری از حیات وحش و طبیعت مناسب دانست. این دوربین در حالت super High Resolution با وضوح 80 مگاپیکسلی تصویربرداری خواهد کرد و با معرفی در ژانویه 2019، در فوریه سال آینده راهی بازار خواهد شد.

انتظار داریم الیمپوس از سیستم پردازش تصویر جدیدی بهره گرفته باشد و دقیقا مشخص نیست با چگونه دوربینی رو به رو هستیم. بدون شک این شرکت فناوری های جدیدی را در محصول آینده خود به کار خواهد گرفت.