خودتان کولر کارت گرافیک را انتخاب کنید؛ با iChill X3 JEKYLL از INNDO3D
1 min read

خودتان کولر کارت گرافیک را انتخاب کنید؛ با iChill X3 JEKYLL از INNDO3D

شرکت INNO3D کارت گرافیک هایی را معرفی کرده است که برای اولین بار دارای یک ویژگی جالب توجه و نوآورانه هستند. کارت گرافیک های INNO3D RTX 2080 8GB iChill X3 JEKYLL و INNO3D RTX 2080 8GB iChill X2 JEKYLL را معرفی کرده است. اما بر خلاف تصور، این 2 کارت گرافیک در واقع 1 کارت گرافیک هستند که به لطف طراحی خلاقانه INNO3D، از 2 کولر متفاوت استفاده می کند که کاربران می توانند به سلیقه خود، کولر مورد نظر را بر روی کارت گرافیک نصب نمایند.

کارت گرافیک iChill X3 JEKYLL دارای یک نمایشگر OLED در بالای خود است که اطلاعات حیاتی کارت گرافیک را برای گیمرها نشان خواهد داد. طراحی این کارت گرافیک بر اساس رمان مشهور Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde بوده است که در آن یک نفر با 2 شخصیت (انسان 2 قطبی) در حال مبارزه است. همانطور که گفته شد، این کارت گرافیک می تواند 2 خنک کننده مجزا را پشتیبانی کرده و استفاده از خنک کننده ها بنابر سلیقه کاربران است.

شما می توانید یک خنک کننده ساده تر با 2 عدد فن 10 سانتی متر 15 تیغه و یا یک کولر با 3 عدد فن 9 سانتی متری را برای کارت گرافیک خود انتخاب کنید. یکی از کولرها که دارای 3 عدد فن 9 سانتی متری است، طراحی به مراتب شاد تر به همراه رنگ آمیزی را به همراه دارد. اما ظاهر کولر 2 فن به مراتب تیره و ساده تر است.

این کارت گرافیک نیروی مورد نیاز خود را از طریق 2 رابط 8 پین تامین کرده و INNO3D RTX 2080 8GB iChill X3 JEKYLL دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 است که در فرکانس 14 هزار مگابیت در ثانیه فعال هستند. 2 خنک کننده را می توانید در دسته بندی های "پرفورمنس" و "ساکت" نیز دسته بندی نمایید. INNO3D اعلام کرده است که به زودی نسخه RTX 2070 این محصول نیز تولید خواهد شد. INNO3D RTX 2080 8GB iChill X3 JEKYLL خلاقانه ترین کارت گرافیک موجود است.