سازنده عنوان EVE Online توسط شرکت Pearl Abyss خریداری شد
1 min read

سازنده عنوان EVE Online توسط شرکت Pearl Abyss خریداری شد

شرکت Pearl Abyss که بیشتر به خاطر ساخت بازی نقش آفرینی و جهان باز Black Desert Online شناخته شده است به تازگی اعلام کرده شرکت CCP Games سازنده عنوان نقش آفرینی EVE Online را خریداری کرده است .شرکت Pearl Abyss در کنفرانسی خبری در همین رابطه اعلام کرد : بر اساس توافق نامه صورت گرفته ، شرکت CCP Games به عنوان یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی به همراه استودیو های خود در ریکیاویک، لندن و شانگهای همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و هدف Pearl Abyss از این خرید گسترش و ادغام تجربیات این دو شرکت و همکاری در تمامی پروژه های آینده است .

با وجود اینکه برخی از عناوین شرکت CCP Games با شکست رو به رو شده اند اما محبوبیت عناوین دیگر این شرکت مانند EVE Online روز به روز در حال افزایش است و این شرکت به صورت مداوم بروز رسانی ها و بسته های گسترش جدیدی برای این بازی منتشر می کند که آخرین بسته گسترش Into The Abyss نام داشت که در ماه مه 2018 منتشر شد .شرکت Pearl Abyss نیز از زمان عرضه بازی Black Desert Online در سال 2015 در کره به موفقیت بزرگی دست یافته است . این بازی همچنین در سال 2016 در اروپا و امریکای شمالی برای رایانه های شخصی عرضه شد و در حال حاضر نیز در حال توسعه برای کنسول ایکس باکس وان است .

Hilmar Veigar Pétursson مدیر عامل شرکت CCP در رابطه با این معامله گفته است : من واقعا تحت تاثیر موفقیت شرکت Pearl Abyss در عرضه بازی Black Desert Online قرار گرفته ام و از زمان مشاهده این بازی در وب سایت به یکی از طرفداران این بازی تبدیل شده ام . شرکت Pearl Abyss با توجه به آینده نگری و توانایی ها و تکنولوژی که داراست یک شرکت رو به رشد است . من معتقدم که این دو شرکت می توانند در زمینه های مختلفی به یکدیگر کمک نمایند .از قرارداد با آن ها بسیار خوشحالیم و این برای شرکت ما ، بازی های ما و به ویژه بازیکنان ما یک موفقیت و ارتقای عالی است .

با توجه به تخصص هر دو شرکت در زمینه MMO (علی رغم اختلافات مربوطه) ، باید منتظر ماند و دید چه بازی های توسطآن ها ساخته خواهد شد و آیا به موفقیت خواهد رسید یا خیر . علاوه بر این، بازی Black Desert Online همچنین می تواند به عنوان نتیجه همکاری این دو شرکت در مناطق بیشتری از جهان عرضه شود .