یک مدیر ارشد دیگر تیم کارت گرافیک های AMD را ترک کرد!
1 min read

یک مدیر ارشد دیگر تیم کارت گرافیک های AMD را ترک کرد!

ظاهرا همان قدر که وضعیت NVIDIA در بخش گرافیک پر تلاطم است، AMD نیز مشکلات خود را در تیم AMD Radeon Technology دارد. در 1 سال اخیر، چندین عضو کلیدی و حساس تیم AMD Radeon Technology از این کمپانی استعفا داده و از شرکت ای ام دی خارج شده اند. از جمله مهمترین این افراد می توان به "راجا کادوری" اشاره کرد که پس از خروج از AMD به شرکت Intel پیوسته و مدیریت بخش توسعه GPU این کمپانی را بر عهده دارد.

در آخرین اخبار، مطلع شدیم که آقای مایک ریفیلد، مدیر و سرپرست تیم Radeon Technology Group، به اختصار RTG نیز تا پایان سال میلادی جاری، از این شرکت خارج خواهد شد. آقای Mike Rayfield دومین مدیر مهم این شرکت است که در طول 1 سال اخیر، از کمپانی AMD و البته تیم تولید و طراحی کارت گرافیک این شرکت خارج می گردد.

آقای مایک ریفیلد (تصویر بالا) تا پیش از این سمت های دیگری از جمله مدیریت گروه Tegra در کمپانی NVIDIA و مدیریت بخش حافظه موبایل را در شرکت Micron بر عهده داشته است. مایک ریفیلد در فوریه سال 2018 به کمپانی AMD ملحق شده و به گفته ایشان، دلیل خروج وی از شرکت AMD نیز سپری کردن زمان بیشتر با خانواده و کارهای شخصی عنوان شده است.

آقای David Wang، جایگزین ایشان در تیم RTG شده و ایشان نیز با سابقه طولانی در این بخش، فعالیت عمده در تولید کارت گرافیک های ATI/AMD، GCN 1.0 و کارت گرافیک های R300 را در کارنامه خود دارد. تغییرات اینچنینی می تواند وضعیت تیم RTG را در AMD متزلزل کرده و این شرکت باید هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کند.