آشکار شدن مشخصات شیائومی Mi 8 Youth
1 min read

آشکار شدن مشخصات شیائومی Mi 8 Youth

شرکت شیائومی در اواخر ماه می بود که پرچمدار نسل جدید خود را به نام Mi 8 رونمایی کرد. مدلی که در کنار اسمارتفون Mi 8 SE معرفی شد و این مدل نسخه مقرون به صرفه Mi 8 محسوب می شد. Mi 8 SE از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 710 بهره می برد و در بیشتر مشخصات مشابه Mi 8 بود. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد بزودی چند مدل دیگر از Mi 8 معرفی خواهد شد.

به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات گوشی هوشمند Mi 8 Youth آشکار شده که به عنوان Mi 8X نیز شناخته می شود. اسمارتفونی با صفحه نمایش 6.26 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 710 که مشخصات قابل توجهی محسوب می شود.

رزولوشن نمایشگر Mi 8 Youth بیش از 2280*1080 پیکسلی بوده و با نسبت تصویر 19:9 صفحه نمایش بدون حاشیه ای دارد. در کنار پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار می گیرد و پیکربندی سخت افزاری قدرتمندی را به وجود می آورد.

Mi 8 Youth همچنین در بحث دوربین از سنسور دوگانه 12 مگاپیکسلی و 2 یا 5 مگاپیکسلی برخوردار است که می تواند کیفیت تصویر بالایی به وجود آورد. در بخش دوربین سلفی شیائومی سنسور 24 مگاپیکسلی را به کار گرفته که می تواند تجربه خوبی را رقم زند.

باتری 3350 میلی آمپری و پردازنده اسنپدراگون 710 ویژگی های بزرگ Mi 8 Youth می باشد. باتری موردبحث از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام بهره می برد که به سرعت می‌توان گوشی هوشمند را شارژ کرد. با رابط کاربری MIUI 9.6 می توان تجربه کاربری خوبی را شاهد بود و عملکرد قابل توجهی را می توان شاهد بود.

پیشتر نیز TENAA چین تاییدیه یا به گوشی هوشمند Mi 8 Youth یا Mi 8X داده که با شماره مدل M1808D2TE رویت شده بود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شیائومی این میان رده باکیفیت را رونمایی کند.