کنترلر Raiju ریزر راهی بازار شد

شرکت ریزر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ و لوازم جانبی گیمینگ محسوب می شود. این کمپانی تاکنون محصولات بزرگی را معرفی و عرضه کرده است. در این بین پیشتر شاهد رونمایی کنترلر Raiju توسط این برند بودیم، کنترلری که حرفه ای به نظر رسیده و ارگونومی بالایی در طراحی آن به کار گرفته شد.

کنترلر Raiju لوازم جانبی جدید ریزر محسوب شده و ساختار گیمینگ قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد. نام دقیق این کنترلر Raiju Mobile بوده و در حال حاضر فروش آن با قیمت 150 دلار دردسترس قرار گرفت. این لوازم جانبی در کنار کنترلر Raiju Tournament Edition، یک گزینه فوق العاده محسوب می شود.

کنترلر Raiju طراحی آن شباهتی به کنترلر دوآلشاک پلی استیشن 4 دارد. یک چراغ LED آبی رنگ در قسمت میانی آن جای گرفته که نشانگری به شمار می رفت. کلیدهای استارت، انتخاب، عقب، Home در قسمت زیرین کنترلر جای گرفته است. Raiju Mobile همچنین به کلیدهای Razer Mecha-Tactile Action مجهز است که کلیدهای چندمنظوره قابل سفارشی به شمار می روند و بسیار کارآمد هستند. Razer Raiju Mobile با اسمارتفون های مختلفی سازگاری داشته و تنها مدل های خاصی را پشتیبانی نمی کند.

این کنترلر نه تنها از طریق فروشگاه های مختلفی قابل خرید است، بلکه می توان آن را از وب سایت Razer.com خریدرای کرد. پیش بینی شده بزودی شاهد لوازم جانبی های جدیدی از سوی این شرکت باشیم که با ویژگی های قابل توجه رونمایی می شود. ریزر در تلاش است تا با افزودن لوازم های جانبی جدید به لیست محصولات خود نظر مشتریان را جلب کنند.

Razer Raiju Mobile در اواسط سال جاری معرفی شد و شرکت موردبحث با هدف یک محصول مناسب کنسول های بازی و کامپیوترهای گیمینگ حرفه ای طراحی کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریزر مراجعه کنید.