نینتندو هشدار داد که فروش کنسول های NES  و  SNES تمدید نخواهد شد
1 min read

نینتندو هشدار داد که فروش کنسول های NES و SNES تمدید نخواهد شد

اینکه نینتندو NES Classic را احیا کرده است دلیل نمی شود که شما همیشه فرصت این را خواهید داشت تا یک کنسول نوستالژیک را خریداری کنید.

رجی فیلس ایم، رئیس نینتندو آمریکا، طی گفتگو خود با یک گزارشگر هالیوودی اعلام کرد که NES Classic و SNES Classic در طول تعطیلات سال نو آمریکا به فروش خواهند رسید اما پس از اتمام فروش آن ها دیگر شاهد عرضه آن ها نخواهیم بود. بنابراین اگر بعد از آن قصد داشتید که به دنیای خاطرات خود سفر کنید، باید از بازی هایی که به همراه Switch Online ارائه می شوند بهره بگیرید.

همچنین به نظر می رسد که شما باید امید های خود را برای ارائه شدن Nintendo 64 Classic پایین بیاورید. فیلس ایم در این باره گفته است که سیستم های موجود کنونی میزان برنامه های کلاسیک ما هستند. البته این مسئله آن قدر ها هم شگفت آور نیست زیرا N64 نسبت به نسخه های پیشین خود پیچیده تر بود. روند اجرایی کنونی این گونه خواهد بود که بازی های بیشتر برای مدل های mini NES و SNES ارائه خواهند شد.

این بیانیه می تواند ترسیمی مهم از برنامه های نینتندو باشد. درحالی که فیلس ایم می گوید که نینتندو درمورد برنامه نوستالژیک خود شفاف بوده است اما در چند سال اخیر این اتفاق نیفتاده است. شما مجبور بوده اید به سیستم ها اعتماد کنید حتی اگه مشخص نباشد که آن ها برای چند ماه آینده یا یک سال آینده در عرصه باشند یا خیر. اما این بیانیه یک چیز را قطعی به ما می گوید: قادر نخواهید بود یک جعبه نوستالژی را بعد از 2019 خریداری کنید.