خانواده گلکسی S10 سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه خواهند شد؟
1 min read

خانواده گلکسی S10 سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه خواهند شد؟

هر چه به سال 2019 نزدیک‌تر می‌شویم اخبار و شایعات در رابطه با نسل بعدی پرچمداران سامسونگ، یعنی Galaxy S10 بیشتر و بیشتر می‌شود. حالا گفته می‌شود که غول کره‌ای برای تقابل با گوشی اقتصادی iPhone XR اپل، قصد دارد یک نسخه ارزان‌تر از پرچمدار خود را با نام Galaxy S10 Lite به عنوان رقیب عرضه کند. در جدیدترین اخبار پیرامون گوشی‌ها گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند رنگ‌های نسل آینده گوشی‌های سامسونگ را کشف کرده است.

آیفون XR اپل در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه شده و اگر قرار است سامسونگ رقیبی برای آن معرفی کند، باید به رنگ‌بندی آن نیز توجه داشته باشد. حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق افتاده است و کره‌های گوشی S10 لایت را با تنوع رنگی بیشتری در مقایسه با دیگر اعضای خانواده معرفی خواهند کرد.

مدل

رنگ‌بندی

Galaxy S10 Lite

زرد، سفید، مشکی، سبز، آبی

Galaxy S10

سفید، مشکی، سبز، آبی

Galaxy S10+

سفید، مشکی، سبز، آبی

Galaxy S10 Ceramic

سفید، مشکی

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید نسخه لایت در رنگ‌های زرد، سفید، مشکی، سبز و آبی عرضه خواهد شد و در مقایسه با نسخه استاندارد S10 و پلاس، تنها در رنگ زرد متمایز است. البته یک نسخه سرامیکی هم در جدول حضور دارد که تنها در مشکی و سفید عرضه خواهد شد. ممکن است که تعدادی از این رنگ‌ها یا حتی تمامی آنها به سبک جدید رنگی یعنی گرادینت باشند. البته اگر سامسونگ در این طیف رنگی کمی خلاقیت هم اضافه کند، جای تعجب نخواهد بود. البته در نظر داشته باشید که هیچکدام از این اخبار تا امروز توسط سامسونگ تأیید نشده است و این احتمال وجود دارد که تمامی آنها غیرواقعی و جعلی باشند. با این حال گفته می‌شود که نسخه سرامیکی گلکسی S10 از تکنولوژی جدید شبکه، یعنی 5G پشتیبانی خواهد کرد و در مجموع دارای 6 دوربین خواهد بود. البته طبق اخبار پیشین گلکسی S10+ هم 6 دوربین (2 دوربین سلفی + 4 دوربین عقب) خواهد داشت.