فلش یا SSD؛ با فلش درایو های ADATA UE700 Pro
1 min read

فلش یا SSD؛ با فلش درایو های ADATA UE700 Pro

شرکت ای دیتا (ADATA) سازنده انواع سخت افزارهای ذخیره سازی دائم و موقتی، به تازگی یک خانواده جدید از فلش درایوهای خود را در حالی معرفی کرده است که ویژگی های آنها کم از درایو های SSD ندارد. ADATA UE700 Pro نام خانواده جدید این شرکت است که شامل فلش درایوهایی است که از نظر ظاهری دارای طراحی ساده و معمول هستند.

فلش درایو های ADATA UE700 Pro تا ظرفیت 256 گیگابایت به تولید رسیده و دارای یک بدنه آلومینیومی باریک هستند که ضخامت آن به 7 میلی متر می رسد. این محصول دارای یک چراغ LED بر روی بدنه است که وضعیت عملکرد آن را در حین استفاده نشان می دهد. ADATA UE700 Pro برای افرادی طراحی شده است که خواهان استفاده از فضای ذخیره سازی بالا در جیب خود هستند.

فلش درایو های ADATA UE700 Pro با اینترفیس USB 3.1 سازگار بوده و با تکیه بر پهنای باند این درگاه، سرعت خواندن و نوشتن در آنها به ترتیب 360 و 180 مگابایت در ثانیه است. به عنوان مثال، کاربران می توانند یک فیلم 4 گیگابایتی را تنها در عرض 22 ثانیه منتقل سازند. طراحی آن بدون درگاه محافظ بوده و با ضامنی که در کنار آن تعبیه شده است، می توانید درگاه متصل به USB 3.1 را داخل و یا خارج نمایید. تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری فلش درایو های ADATA UE700 Pro نشده است.