رویداد بعدی سرفیس مایکروسافت 10 مهر برگزار خواهد شد
1 min read

رویداد بعدی سرفیس مایکروسافت 10 مهر برگزار خواهد شد

فصل پاییز برای علاقمندان به دنیای تکنولوژی سه ماهه هیجان انگیز خواهد داشت. پیش از ورود به ماه مهر اپل با معرفی گوشی های جدیدش، آیفون های سال 2018، ساعت های هوشمند و احتمالاً آیپدهای جدیدش در هفته آینده و به طور دقیق تر در 12 سپتامبر (21 شهریور) میدان را گرم خواهد کرد. پس از آن پیکسل های گوگل در خواهیم داشت که قرار است در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) در رویدادی در شهر نیویورک معرفی شوند.

حالا به نظر میرسد که مایکروسافت رویداد سخت افزاری خود را در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر ماه) برگزار خواهد کرد. این مراسم هم مانند معرفی پیکسل ها در نیویورک سیتی و در ساعت 4 به وقت محلی برگزار خواهد شد. همانطور که در دعوت نامه ردموندی ها مشاهده می کنیم، اطلاعات بیشتری در خصوص این رویداد منتشر نشده است. اما انتظار میرود که دستگاه های سرفیس مایکروسافت به روزرسانی شوند، هر چند که پیش بینی نمی شود محصول جدید معرفی شود.

احتمال به روز رسانی Surface Laptop و Surface Studio از باقی محصولات بیشتر است و ممکن است که Surface Pro و Surface Book 2 نیز در مشخصات خود ارتقایی را شاهد باشند. البته بعید هم نیست که شاهد معرفی Surface Hub 2 نیز باشیم. کمتر از یک ماه به مراسم مایکروسافت در شهر نیویورک باقی مانده است و ما کماکان باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه در انتظار ما خواهد بود. آیا طبق آنچه که پیش تر در شایعات شنیده شده خبری از معرفی گوشی هوشمندی هم خواهد بود یا خیر.