انتشار تصویر رندر شده وان پلاس 6 تی
1 min read

انتشار تصویر رندر شده وان پلاس 6 تی

شرکت وان پلاس در نظر داشته اواخر سال جاری از دیگر پرچمدار خود به نام وان پلاس 6تی رونمایی کند. گوشی هوشمندی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن شاهد بودیم و هیچ یک به تایید چینی ها نرسید.

پیش بینی می شود بین اکتبر تا نوامبر 2018، شرکت وان پلاس این مدل ارتقایافته وان پلاس 6 را معرفی کند. انتظار داریم وان پلاس طراحی باکیفیت و بهبودیافته تری نسبت به وان پلاس 6 برای این مدل در نظر گرفته تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد. چند سالیست که وان پلاس پس از معرفی نسخه اصلی یک مدل تی هم در پایان سال معرفی و عرضه می کند. در نسخه تی وان پلاس 6 می توان طراحی بروزرسانی شده از جمله دوربین سه گانه را شاهده بود که این روزها پرچمداران بزرگ با چنین سنسوری معرفی می شوند.

انتظار داریم صفحه ناچ از دیگر ویژگی وان پلاس 6 تی باشد و پیشتر چنین طراحی را در محصولات ویوو و اوپو دو شرکت همکار وان پلاس شاهد بودیم. چینی ها با عملکرد قابل توجه خود توانستند در صنعت تولید تلفن هوشمند بهترین ها را تولید کنند و عجیب نیست وان پلاس نیز یکی از آنها باشد. شرکت مادر این سه برند، BBK Electronics نام داشته که اگرچه مدت زمان کوتاهی از تاسیس این سه برند توسط آن می گذرد اما توانسته طی سال های گذشته با نوآوریهای بزرگ صنعت را دگرگون سازد.

تصویر رندر شده وان پلاس 6 تی در شبکه اجتماعی ویبو توسط کاربر 老 爆 科技 منتشر شد. گفته می شود سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و دوربین سه گانه اصلی دو ویژگی بارز وان پلاس 6تی خواهد بود.

در دیگر مشخصات نیز باید به صفحه نمایش 6.2 اینچی FHD+با رزولوشن 2280*1080 پیکسلی و نسبت تصویر 19:9، حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 و چندی دیگر را نام برد. اطلاعات دقیق دیگری در دست نیست تا به آن پرداخت و انتظار داریم بزودی شرکت وان پلاس اطلاعات دقیقی ارائه دهد.