کوجیما از استودیو تازه تأسیس خود می‌گوید
1 min read

کوجیما از استودیو تازه تأسیس خود می‌گوید

نزدیک به سه سال است که هیدئو کوجیما استودیو مستقل بازی سازی خود را برای توسعه بازی جدید خود تاسیس کرده است. شاید فکر کنید پس از جدا شدن از کونامی او به راحتی استودیو خود را تاسیس کرده است، اما اینطور نیست.

کوجیما در توئیتر خود راجع به زمانی که در سال 2015 به تازگی استودیو خود را تأسیس کرده و از کونامی جدا شده بود می‌گوید:

زمانی که تازه کوجیما پروداکشنز را تأسیس کردم فقط یک لوگو داشتم، نه کارمندی، نه تکنولوژی، نه موتور بازی سازی یا حتی یک دفتر.

کوجیما می‌گوید از هیچ شروع کردم و بعد از این بود که شروع به درست کردن تمام چیزهای مورد نیاز کردم و یک سال بعد یعنی در سال 2016 بازی Death Stranding رونمایی شد که بعد از آن احساس خیلی خوبی نسبت به آن داشتم. کوجیما در توییت دیگر میگوید:

زمانی که خواستم این استدیو را تاسیس کنم تازه 52 سال شده بودم. خانواده، دوستان و فامیل همه میگفتند بهتر از بازنشسته شوی، اما از طرفی بسیاری از بازی کنندگان که زندگیشان را فدای بازی های ویدویی کرده بودند به من روحیه می‌دادند و می‌گفتند افراد زیادی منتظر پروژه بعدی تو هستند، پس به کار خود ادامه بده.

بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding در کنفرانس سونی E3 2016 فقط با یک تریلر رونمایی شد و بعد از آن تریلرهای جدیدتری در مورد این بازی دیدیم. کودکانی که چیزی در گلویشان بود و تریلری که در آب بود و هربار که جان خود را از دست میداد چیزی عوض می‌شد، تقریبا هیچ اطلاعاتی کلیدی از این بازی در دسترس نیست. تریلر بعدی این بازی در E3 2018 رونمایی می‌شود که چهارمین تریلر این بازی میباشد. بازی Death Stranding در تاریخ نامعلوم به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما راجع به این بازی چیست؟‌ آیا نمرات بالا برای این بازی پیش بینی می‌کنید یا این فقط یک هایپ است؟