مینی کامپیوتر ECS LIVA Z2L با درگاه GPIO معرفی شد
1 min read

مینی کامپیوتر ECS LIVA Z2L با درگاه GPIO معرفی شد

شرکت "الایت گروپ" (ECS) یک مینی کامپیوتر کوچک و کاربردی را با ویژگی خاص و جالب توجه معرفی کرد. مینی کامپیوتر ECS LIVA Z2L دارای یک مادربرد کوچک است که تا جای ممکن در آن ویژگی های سخت افزاری تعبیه شده است. این مینی کامپیوتر دارای 2 درگاه SO-DIMM به منظور نصب حافظه های رم بوده و ویژگی خاص آن، پشتیبانی از یک هدر GPIO بزرگ است.

الایت گروپ از پردازنده های Intel Pentium/Celeron در نسل Gemini Lake در ECS LIVA Z2L استفاده خواهد کرد که البته به عنوان یک SOC، دارای پردازشگر داخلی گرافیکی هستند. این محصول با ابعاد 132 میلی متر در 118 میلی متر، دارای 56.4 میلی متر ارتفاع بوده و از ویژگی VESA نیز پشتیبانی می کند. با ویژگی VESA می توانید از قابلیت نصب بر پشت نمایشگرهای خود نیز استفاده نمایید.

ECS LIVA Z2L نیروی مورد نیاز خود را از طریق درگاه DC و آداپتور خارجی تامین کرده و شامل چهار پورت USB 3.0 که یکی از آنها درگاه USB-C است، دو پورت USB 2.0، خروجی های گرافیکی D-Sub، HDMI و Ethernet به همراه دانگل شبکه WLAN 802.11ac است. 4 گیگابایت حافظه LPDDR4 به همراه 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC نیز از جمله دیگر قابلیت های آن به شمار می روند. همچنین می توانید باقی داده های خود را بر روی یک ذخیره سازی افزودنی 2.5 اینچی وارد نمایید. ECS LIVA Z2L با قابلیت GPIO یک مینی کامپیوتر خاص به شما می رود.