آپدیت جدید سونی برای کنسول پلی استیشن 4
1 min read

آپدیت جدید سونی برای کنسول پلی استیشن 4

شرکت سونی در سال 2013 کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 خود را معرفی کرد. کنسولی که در کنار رقیب خود یعنی ایکس باکس وان توانسته عملکرد بهتری در فروش رقم زند و به یکی از محبوب ترین کنسول های این نسل تبدیل شود. شرکت سونی برای ثبات سیستم هر از گاهی بروزرسانی های سیستمی منتشر می کند و به تازگی نوبت نسخه 6.20 این بروزرسان رسید که در دسترس قرار گرفت.

اگرچه سونی خود تاکید داشته این آپدیت بیشتر برای برطرف ساختن مشکلات موجود روی کنسول است و با هدف ثبات عملکرد منتشر شده، اما هیچ خبری از ویژگی جدیدی نیست. البته بیشتر آپدیت های این چنینی سونی ویژگی خاصی را دربرنمی گیرد و شاید برخی از آنها با قابلیت جدیدی همراه باشند.

این خبر برای صاحبان کنسول پلی استیشن 4 می تواند هیجان انگیز باشد زیرا با کمک چنین آپدیتی می توانند مشکلات موجود را برطرف کرده و از کنسول بهتری برخوردار شوند. تاریخ دقیق انتشار این آپدیت 12 دسامبر بوده و در حال حاضر تمامی کاربران این کنسول می توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، آپدیت جدید را دریافت کنند.

شما تنها کافیست با مراجعه به این بخش بروزرسان کامل جدید را دریافت کنید. همانطور که گفته شده قرار نیست در بروزرسان جدید ویژگی خاصی را بدست آورید. سونی در حال حاضر روی نسل بعدی کنسول بازی خود مشغول کار است. کنسولی که سال آینده معرفی خواهد شده و مدتی بعد دردسترس قرار می گیرد.

تاکنون شایعات مختلفی پیرامون این کنسول بازی دردسترس قرار گرفته اما دقیقا مشخص نیست با چگونه محصولی رو به رو هستیم زیرا اشاره دقیقی به مشخصات و ویژگی های دیگر آن نشده است. احتمالا در اواخر سال آینده رونمایی انجام می گیرد و سال 2020 شاهد عرضه محصول جدید سونی خواهیم بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.