رسانه صوتی توییترهم اکنون برای کاربران IOS در دسترس می‌باشد
1 min read

رسانه صوتی توییترهم اکنون برای کاربران IOS در دسترس می‌باشد

توییتر یک رسانه فقط صوتی را راه‌اندازی کرد و بر اساس آن، دنبال کنندگان شما میتوانند شما را بشنوند اما قادر به دیدن شما نیستند.

این ویژگی جدید که بر اساس گزارش The Verge در جمعه معرفی شد، حالا برای تمام کاربران IOS اپلیکیشن اصلی توییتر و اپلیکیش پخش زنده آن موجود می‌باشد.

برای استفاده از رسانه صوتی کاربران می‌بایست اپلیکیشن خود را به روز رسانی کنند و سپس با گزینه "Go Live" را از صفحه ایجاد توییت انتخاب کنند.

با اضافه کردن این ویژگی به نظر می‌رسد توییتر در تلاش است تا از پلتفرم پخش زنده کنونی خود به سمت پخش زنده پادکست و سایر محتوا‌های بر پایه صدا تغییر مسیر دهد. با توجه به رشد روز افزون و آینده خوبی که برای صنعت پادکستنیگ دیده می شود، کاملا منطقی به نظر می رسد که توییتر بخواهد قسمتی از آن باشد.

سایت‌های میکروبلاگینگ نیز در حال آزمایش یک تغییر طراحی هستند تا تب Explore و نشانک‌ها را به همراه چند ویژگی دیگر به سایت‌های دسکتاپ اضافه کنند؛ این ویژگی‌ها هم اکنون برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس می‌باشند.

توییتر در این باره می گوید: "آیا دوست دارید از نشانک‌ها بر روی محیط وب استفاده کنید؟ در تب Explore گشت و گذار کنید تا ببیند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟ ما در‌حال آزمایش یک توییتر جدید برای محیط وب هستیم که هم اکنون در اختیار افراد کمی قرار دارد. آیا از آن رضایت دارید؟ پیشنهادی دارید؟ خب به ما اطلاع دهید."