قابلیت ضبط تماس تصویری بالاخره در Skype ارائه شد
1 min read

قابلیت ضبط تماس تصویری بالاخره در Skype ارائه شد

اسکایپ پس از ده سال ارائه سرویس تماس ویدیویی در نهایت امکان ضبط و ذخیره سازی ویدیو را در زمان تماس در اختیار کاربران قرار داد. این قابلیت در اواخر تیر ماه امسال معرفی شد و اکنون در اکثر سیستم عامل ها در دسترس قرار دارد. البته نسخه ی بروزرسانی اسکایپ برای ویندوز 10 تا هفته های آینده ارائه خواهد شد.

ضبط تماس های ویدیویی در Skype کمی با تصورتان متفاوت خواهد بود. زمانی که این قابلیت را فعال می کنید با کلیک بر روی دکمه + در نسخه ی دسکتاپ یا موبایل می توانید تماس خود را ضبط نمایید. در نهایت پس از پایان مکالمات، یک کپی از تماس ویدیویی برایتان ارسال می شود و در صورت نیاز می توانید آن را دانلود نمایید. این تماس ویدیویی ضبط شده به مدت 30 روز در سرور مایکروسافت باقی خواهد ماند و پس از این مدت زمان حذف خواهد شد.

این برنامه در بروزرسانی اخیر خود امکان اشتراک گذاری تماس های ضبط شده را نیز در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی می توانید این فایل را در رسانه های دیگر برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. در واقع لینک فضای ابری که فایلتان در آن قرار دارد را کپی می کنید و آن را به راحتی برای دوستانتان ارسال می کنید. ضبط تماس ویدئویی از طریق اسکایپ در حال حاضر در تمام پلتفرم های در دسترس قرار دارد.