عملکرد فورت‌نایت در آیفون و آیپد وحشتناک است، اما درست می‌شود
1 min read

عملکرد فورت‌نایت در آیفون و آیپد وحشتناک است، اما درست می‌شود

اگر بازی فورت نایت را بر روی گوشی آیفون یا آیپدهای اپل بازی کرده باشید، احتمالاً از عملکرد بد آن ناراضی بوده اید و از بازی در این سطح ناامید شده اید. متاسفانه این یک موضوع قدیمی است که Epic Games، توسعه دهنده بازی فورت نایت هنوز عملکردی در جهت بهبود آن انجام نداده است. اما به نظر میرسد که خبرهای خوبی در راه باشد.

خوشبختانه، خبرهای بد همینجا قرار است تمام شوند. چرا که Epic Games اعلام کرده است در حال انجام کارهایی برای رفع مشکلات عملکرد بازی Fortnite در پلت فرم iOS است. اپیک به این موضوع اشاره کرده که در روزهای آینده آپدیتی برای همه دستگاه های iOS عرضه خواهد شد که مشکلات اجرای بازی را برطرف می کند و عملکرد بازی را بهتر از سابق خواهد کرد. اپیک گیمز گفته:

ما میدانیم که عملکرد بازی در iOS جالب نیست اما می خواهیم در جریان باشید که ما در حال رفع این مشکل هستیم و در اسرع وقتی پچی برای این موضوع ارائه خواهیم داد. ما میدانیم که شما برای چالش های جدید بازی هیجان زده اید. به زودی آپدیتی برای بازی منتشر خواهیم کرد.

این بیانیه روز گذشته منتشر شد، اما هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص تاریخ انتشار این پچ مشاهده نشده است. این بدان معنی است که آپدیت جدید هنوز آماده بهره برداری نیست. با این حال انتظار میرود که هفته آینده زمانی باشد که اپیک گیمز آپدیت جدید خود را برای بازی پرطرفدار فورت نایت عرضه کند.