ساعت‌های هوشمند مجهز به چیپست جدید کوالکام تا پایان 2018 از راه میرسند
1 min read

ساعت‌های هوشمند مجهز به چیپست جدید کوالکام تا پایان 2018 از راه میرسند

کوالکام بر خلاف چیپست گوشی های هوشمند که هر سال مدل های مختلفی از آنها را بروزرسانی میکند، تمرکز چندانی روی چیپست گجت های پوشیدنی ندارد. دو سال پیش تراشه ساز آمریکایی بروزرسانی بزرگی را برای این دستگاه ها انجام داد و پس از آن تراشه مهم دیگری برای گجت های پوشیدنی توسط این کمپانی معرفی نشد. موجی از ساعت های هوشمند جدید اوایل سپتامبر در IFA 2018 رونمایی شدند که برخی از آنها کاملا میتوانند کاربران را به خرید یک ساعت هوشمند جدید مجاب کنند.

به آن دسته از کسانی که اکنون قصد خرید یک ساعت هوشمند جدید دارد پیشنهاد میشود چند ماه دیگر منتظر بمانند چرا که امروز احتمالا کوالکام چیپست جدید خود را برای گجت های پوشیدنی رونمایی کند. مدیر ارشد گجت های پوشیدنی کوالکام اعلام کرده است که انتظار داریم ساعت های هوشمند جدید کمپانی های مختلف که به چیپست جدید کوالکام مجهزند در تعطیلات کریسمس وارد بازار شوند. وی در ادامه گفته است که پلتفرم بعدی گجت های پوشیدنی کوالکام اولین تراشه های هدف دار این کمپانی هستند که برای طراحی آنها فشن و ورزش ها را در نظر داشته اند. همچنین چیپست جدید مصرف باتری بهینه تری خواهد داشت اما مقدار این بهینه سازی هنوز مشخص نیست.

همان طور که گفته شد تا پایان سال 2018 میبایست برای ملاقات با ساعت های هوشمند جدید منتظر بمانیم اما دست کم امروز با معرفی چیپست جدید کوالکام متوجه خواهیم شد که ساعت های نسل بعد ارزش انتظار را دارند یا خیر.