Mate 20 Pro هواوی با حاشیه‌های بسیار باریک در تصاویر ظاهر شد
1 min read

Mate 20 Pro هواوی با حاشیه‌های بسیار باریک در تصاویر ظاهر شد

هنوز بیش از یک ماه به زمان معرفی رسمی گوشی های سری میت 20 هواوی باقی مانده است، اما این باعث نشده که Mate 20 Pro سوژه رسانه ای افشاگران نباشد و اخباری از او منتشر نشود. در راستای تأیید این موضوع تصاویری از گوشی میت 20 پرو منتشر که طراحی نهایی این گوشی را که تأیید کننده شایعات قبلی می باشد، به تصویر کشیده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده، پرچمدار بالای رده آینده هواوی دارای پنل خمیده OLED در قسمت جلو می باشد که ظاهر آن را بسیار شبیه به پرچمدار تازه معرفی شده سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 9 کرده است. با این حال به نظر میرسد که هواوی به مفهوم بدون حاشیه بودن به خوبی توجه کرده و تا حد ممکن حاشیه های پایین و کناره ها را حذف کرده است. در لبه بالایی هم در اطراف بریدگی بالای نمایشگر هم حاشیه بسیار باریکی وجود دارد. در مقایسه با نسل قبل میت 20 پرو دارای حاشیه های بسیار باریکتری است، جالب است که در گوشی های سامسونگ این روند عکس بوده و گلکسی نوت 9 دارای حاشیه های بیشتری در لبه ها و بالای صفحه در مقایسه با گلکسی نوت 8 سال گذشته است.

همانطور که پیشتر ذکر شد، پرچمدار بعدی هواوی دارای یک ناچ در بالای نمایشگر است. البته این بریدگی بزرگتر از آن چیزی است که انتظار میرود در میت 20 طراحی شود و جایگاه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، تکنولوژی جدیدی مانند Face ID اپل برای بهبود سیستم امنیتی گوشی خواهد بود. البته انتظار میرود که این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خواهد بود.

وقتی صحبت از طراحی پشت گوشی می شود، هیچ تصویری از این نما در دسترس نیست. با این حال اخباری پیشین اعلام کرده بود که این گوشی داری دوربین مربعی شکل و گوشه های گرد است که در وسط قاب پشتی قرار گرفته شده است. مانند گوشی پی20 پرو این گوشی هم دارای دوربین سه گانه با فلش LED با دور رنگ خواهد بود. هواوی قبلاً تأیید کرده است که میت 20 پرو همراه با گوشی میت 20 در تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) در رویدادی در لندن معرفی خواهد شد. احتمالاً فروش این گوشی نیز در هفته اول نوامبر آغاز می شود.