بازیگران سریال ممنوعه را بشناسید + دانلود سریال ممنوعه

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد.

بازیگران : در این سریال پر بازیگر نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند.

تاریخ توزیع : نمایش خانگی «ممنوعه» از دوشنبه پنج شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. پخش «ممنوعه» به صورت هفتگی و هر دوشنبه، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان صورت می‌گیرد.

خلاصه داستان : «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی …

صفحه دانلود : جهت دانلود ممنوعه ، از سایت هکس دانلود به صفحه لینک داده شده سر بزنید.

سایر عوامل سریال : دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان فیلمنامه:علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری:ابولفضل نباتی، صدابردار:محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس:آبتین برقی، طراح گریم:الهام اطیابی، مدیر تولید:فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات:توماج گودرزی، امور مالی:مهدی جمشیدی، عکاسان:حانیه زاهد و علی سندانی، فیلمبردار پشت صحنه:محمود جوانشیر، منشی صحنه:آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات:سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ، سرمایه گذار:صادق یاری.

توضیحات سریال : سریال ممنوعه که در سکوت خبری پیش تولید و در حال ساخت است به زودی از طریق پخش شبکه خانگی به دست علاقمندان خواهد رسید و بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌ فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌ فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی که جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

شبکه اجتماعی سریال : صفحه اینستاگرام سریال ممنوعه را مشاهده کنید.

دانلود سریال ممنوعه

معرفی بازیگران :

نیکی کریمی : بازیگر و کارگردان ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است.

امیر حسین آرمان : وی دانش‌آموخته رشته «طراحی داخلی» است و با شرکت در کلاسهای مصطفی اسکویی به دنیای بازیگری پا نهاد. نخستین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. آرمان در کنار کار بازیگری، به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

پژمان بازغی : پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.

الهه حصاری : الهه حصاری در سال 1369 بدنیا آمده است و از سال 1386 بازیگری را آغاز کرده است.الهه حصاری به تازگی با انتشار عکسی از مادرش صفحه شخصی اش را بروز کرده است.جوان بودن مادر الهه حصاری یکی از نکاتی بود که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد. علیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست. ویکی پدیا

بازیگران دیگر نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.